نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان در آمستردام - تکفارس 
نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان در آمستردام - تکفارس 

نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان در آمستردام

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 11:19
نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان در آمستردام - تکفارس 

در دنیای امروزی شما می‌توانید با رایانه شخصی خود یا سینماهای خانگی بهترین فیلم‌های به‌روز جهان را مشاهده کنید و جمعیت اضافه سینما را حذف خواهید کرد. اما دیدن فیلم در سینماها بسیار شادی‌آورد و می‌توان گفت بخش عمده از افراد دیدن فیلم در سینما را دوست دارند. اما اگر این سینما بر اساس واقعیت مجازی باشد همه چیز عوض خواهد شد و هرکسی دوست دارد برای یکبار هم شده سینما واقعیت مجازی را تجربه کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به تازگری در آمستردام شرکت Samhoud Media برنامه خود را برای اولین سینما اختصاصی واقعیت مجازی جهان معرفی کرده است. فکرش را بکنید تکنولوژی واقعیت مجازی تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربر می‌دهد حال اگر از این تکنولوژی در سینما استفاده شود چه خواهد شد.

مهمانان یا بینندگان در سالن کوچک سینما با نشستن روی صندلی ها می‌توانند همه چیز را ببنند اما متاسفانه این سینما فقط بریا ۵۰ نفر جا دارد و انتظار می‌رود که هر فیلم حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد. همچنین بلیط آن برای یک فیلم کوتاه مقداری گران است، کاربران یا بازدیدکنندگان برای هر فیلم کوتاه باید مبلغ ۱۴ دلار را بری خرید بلیط پرداخت کنند.

بازدیدکنندگان در زمان ورود یک دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR را همراه با یک گلکسی اس ۶ دریافت می‌کنند و هدفون Sennheiser HD 201 هم کیفیت صدا را برای آن‌ها بهبود می‌دهد. این ایده بسیار جالب به زودی راه‌اندازی می‌شود و انتظار می‌رود که در سراسر اروپا در آینده‌ای نزدیک راه بیافتد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.