ویندوز ۱۰ موبایل برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است - تکفارس 
ویندوز ۱۰ موبایل برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است - تکفارس 

ویندوز ۱۰ موبایل برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 12:30
ویندوز ۱۰ موبایل برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است - تکفارس 

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند مختلفی وجود دارد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوزی یعی ویندوز ۱۰ ا اجرا می‌کنند اما هنوز دستگاه‌های قدیمی این آپدیت را دریافت نکرده‌اند و مدت بسیاری است که مایکروسافت وعده انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را به کاربران داده است. اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش بود که شایعاتی درباره انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های لومیا در هفته آینده یعنی هفته جاری منتشر شد و اکنون بنا به گزارش منتشر شده از سوی VentureBeat این آپدیت در ماه جاری میلادی منتشر می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این گزارش باتوجه به ایمیلی است که شرکت مایکروسافت ارسال کرده و VentureBeat آن را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد به زودی این آپدیت منتشر خواهد شد.

اما متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی دراین باره منتشر نشده است و هنوز تاریخ دقیق انتشار اعلام نشده است. بر اساس این کزارش مایکروسافت برنامه ریزی را انجام داد است و حال باید منتظر انتشار اخبار جدید در این باره باشیم. اگر شایعات هفته گذشته حقیقی باشد ممکن است که در هفته جاری دستگاه های قدیمی لومیا این آپدیت را دریافت کنند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.