اندروید ۶.۰ مارشملو برای ال‌جی جی استایلو منتشر شد - تکفارس 
اندروید ۶.۰ مارشملو برای ال‌جی جی استایلو منتشر شد - تکفارس 

اندروید ۶.۰ مارشملو برای ال‌جی جی استایلو منتشر شد

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 20:10
اندروید ۶.۰ مارشملو برای ال‌جی جی استایلو منتشر شد - تکفارس 

مدت زیادی است که انتشار آپدیت اندروید ۶.۰ مارشملو برای شرکت‌های مختلف خبرساز شده است. همانطور که می‌دانید هر روز دستگاه‌های جدیدی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید آپدیت می‌شوند. شرکت ال‌جی اندروید ۶.۰ مارشملو را به صورت از پیش نصب شده برای پرچم‌دار جدید حود به ارمفان آورده است و اکنون ال‌جی در حال انتشار این آپدیت برای جی ۴ است اما اکنون به نظر می‌رسد که دستگاه جی استایلو این آپدیت را دریافت کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بر اساس گزارشات منتشر شده تی‌موبایل اندروید ۶.۰ مارشملو (Marshmallow) را برای جی استایلو منتشر کرده است. حجم این آپدیت ۷۶۷ مگابایت بوده و کاربران بهتر است که قبل انجام آپدیت از کافی بودن فضای خالی مطمئن شوند. دریافت این آپدیت فقط از طریق وای‌فای امکان پذیر است و باید دستگاه شارژ کافی را نیز داشته باشد.

تی‌موبایل این آپدیت را در تاریخ ۷ مارس یعنی دیروز منتشر کرده است و ممکن است تا ۲۱  مارس برای دریافت کلیه دستگاه‌ها به طول بکشد. اگر شما از دارندگان این دستگاه هستید به منوی تنظیمات رفته و System Update را ببنید تا از انتشار آن مطمئن شوید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید