عرضه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به خریداران از امروز آغاز شد - تکفارس 
عرضه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به خریداران از امروز آغاز شد - تکفارس 

عرضه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به خریداران از امروز آغاز شد

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 20:30
عرضه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به خریداران از امروز آغاز شد - تکفارس 

پس از شایعات بسیار شرکت سامسونگ در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ دو گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به صورت رسمی معرفی کرد که چند روز بعد از معرفی پیش‌فروش رسمی این دو غول آغاز شد. اکنون باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده سامسونگ از امروز  ارسال سفارش‌ها را آغاز کرده است و خریداران اس ۷ و اس ۷ اج در تعدادی از کشورهای اعلام شده به زودی خرید خود را دریافت می‌کنند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارش منتشر شده لیت این کشورهای اعلام شده شامل ایالات متحده آمریکا، انگلستان و برخی کشورهای اروپایی است، اگرچه هنوز چیزی درباره تعداد فروش اعلام نشده است اما انتظار داریم که سامسونگ رقم هنگفتی را از سفارشات این دو دریافت کرده باشد.

به عنوان یادآوری گلکسی اس ۷ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی Super AMOLED با وضوح QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 یا Exynos 8990  تامین می‌شود. این گوشی‌هوشمند همراه با رم ۴ گیگابایتی و گزینه‌های انتخابی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برای حافظه داخلی عرضه شده است. همچنین سامسونگ اسلات کارت‌میکرو اس‌دی را به این دستگاه بازگردانده است که تا سقف ۲۰۰ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه است. علاوه بر این گلکسی اس ۷ به سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو به صورت از پیش نصب شده مجهز است. لازم به ذکر است که این دستگاه ضدآب بوده و دارای گواهینامه IP68 بوده که از بهترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن سفارشی اشاره کرد.

دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در تاریخ ۱۱  مارس برابر با ۲۱ اسفند در فروشگاه‌های رسمی در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.