مردی با خرید آنلاین آیفون ۶ اس یک قفل به جای گوشی‌ دریافت کرد - تکفارس 
مردی با خرید آنلاین آیفون ۶ اس یک قفل به جای گوشی‌ دریافت کرد - تکفارس 

مردی با خرید آنلاین آیفون ۶ اس یک قفل به جای گوشی‌ دریافت کرد

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 20:52
مردی با خرید آنلاین آیفون ۶ اس یک قفل به جای گوشی‌ دریافت کرد - تکفارس 

فروشگاه آنلاین ۱۱street در زمان خرید  آیفون ۶ اس ۱۶ گیگابایتی به مرد مالزیایی با نام Alans Ng مبلغ ۵۰ دلار تخفیف داد. این شخص با پرداخت مبلغ ۷۳۶ دلار آیفون ۶ اس را خریداری کرد اگرچه با تخفیف گرفته شده بسیار خوشحال بود اما هیجان این شخص طول چندانی را نداشت و در زمان تحویل بسته به او و باز کردن آن بسیار تعجب کرد. در کمال ناباوری در جعبه آیفون ۶ اس آقای Ng یک قفل به جای آیفون ۱۶ گیگابایتی وجود داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم این مرد یک قفل ساده را در جعبه آیفون به جای آیفون ۶ اس  گولد دریافت کرده است، اگرچه وضعیت مشابهی تاکنون وجود نداشته است. این مرد فورا تصویر جعبه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است و در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۱street با او تماس گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که دستگاهی برای وی به زودی جایگزین خواهد شد.

خوشبختانه ۱۱street سیستمی را برای جلب رضایت مشتری دارد و اگر مشتری راضی نباشد پولی از او گرفته نمی‌شود اما برای این مورد کسی چیزی نمی‌داند. حال نمی‌دانیم نام این جنایت احمقانه را چه بگذاریم. هنوز هم معلوم نیست که این کار توسط چه کسی انجام شده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.