هواوی P9 انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۸ فروردین در لندن معرفی شود - تکفارس 
هواوی P9 انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۸ فروردین در لندن معرفی شود - تکفارس 

هواوی P9 انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۸ فروردین در لندن معرفی شود

مبین محمدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 14:39
هواوی P9 انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۸ فروردین در لندن معرفی شود - تکفارس 

پس از شایعات فراوانی که درباره پرچم‌دار هواوی یعنی گوشی‌هوشمند P9 منتشر شد، حال انتظار می‌رود که این دستگاه در بهار سال آینده معرفی شود. آنطور که پیدا است این شرکت ماه آینده رویدادی را در شهر لندن برای معرفی P9 برگزار می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تصویر دعوتنامه‌ای که فاش شده است به نظر واقعی می‌رسد و سایت مجارستانی Tech2 برنامه روز چهارشنبه هواوی که ششم آوریل برابر با ۱۸ فروردین ماه است را فاش کرده است. شعار هواوی برای این رویداد “change the way you see the world” بوده که روی دعوتنامه نوشته شده است و زیر نماد “#oo.” نیز قرار گرفته است.

باتوجه به شایعات موجود که درباره این دستگاه منتشر شده است هواوی P9 دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه است. گوشی‌هوشمند P9 انتظار می‌رود که دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده Kirin 950، باتری ۳۹۰۰mAh، سنسور اثر انگشت، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. علاوه بر این نسخه پرمیوم این دستگاه هم وجود دارد با این تفاوت که رم آن ۴ گیگابایت بوده و پردازنده آن Kirin 955 است.

بنابر شایعه گذشته منتشر شده این احتمال وجود دارد که نسخه لایت و مکس دستگاه هم وجود داشته باشد. شرکت هواوی چهار نسخه از این دستگاه را در ماه آینده معرفی خواهد کرد و اگرچه هنوز جزئیات رسمی آن منتشر نشده است اما در هر صورت ما شما را در تکفارس به‌روز نگه خواهیم داشت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.