اولین ترن‌هوایی واقعیت مجازی Six Flags و سامسونگ به زودی افتتاح می‌شود - تکفارس 
اولین ترن‌هوایی واقعیت مجازی Six Flags و سامسونگ به زودی افتتاح می‌شود - تکفارس 

اولین ترن‌هوایی واقعیت مجازی Six Flags و سامسونگ به زودی افتتاح می‌شود

مبین محمدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 16:47
اولین ترن‌هوایی واقعیت مجازی Six Flags و سامسونگ به زودی افتتاح می‌شود - تکفارس 

اگر اخبار چند روز اخیر تکفارس را دنبال کرده باشد حتما از این آگاه هستید که سامسونگ قصد دارد تا با همکاری Six Flags چند ترن‌هوایی VR یا واقعیت مجازی را افتتاح کند. همچنین اگر از اخبار گذشته دنیا تکنولوژی مطلع باشد حتما می‌دانید که سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 چیزی به نام Gear VR را داشت و ترکیب واقعیت مجازی با رولرکوستر یا ترن‌هوایی قدری دور از واقعیت بود. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا با شریک تکنولوژی رسمی خود اولین ترن‌هوایی را با طعم VR به زودی اقتتاح کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

البته شرکت Six Flags در سال ۲۰۱۵ ترن‌های هوایی جدید بسیاری را راه اندازی کرد اما این پروژه جدید برای پارک‌های Six Flags بسیار متقاوت است.

Virtual_Reality_Coasters-1280x720

حال به گفته Six Flags اولین ترن‌هوایی VR  هفته آینده افتتاح می‌شود و باتوجه به گزارش‌های قبلی این گروه پارک سازی با همکاری سامسونگ تا تابستان آینده ۹ ترن‌هوایی جدید را با این تکنولوژی باز می‌کند. Six Flags متنی را در این باره منتشر کرده است که به شرح زیر است:

سواران ترن‌هوایی در ابتدا یک هدست واقعیت مجازی را با یک گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۶ دریافت می‌کنند و نقش یک جت جنکنده را دارند که برای نجات سیاره خود با بیگانگان می‌جنگد و در طول سواری با ترن‌هوایی با مسیرهای گوناگونی در واقعیت مجازی روبه‌رو خواهند شد. البته ممکن است که هربار تجربه جدیدی را داشته باشند.

همکاری Six Flags و سامسونگ برای این پروژه واقعا بی‌نظیر است و قطعا مخاطبین بسیاری را خواهند داشت. حال باید منتظر انتشار اخبار بیش‌تر در این باره باشیم. نظر شما درباره یان خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.