مایکروسافت اج در آپدیت بعدی از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
مایکروسافت اج در آپدیت بعدی از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

مایکروسافت اج در آپدیت بعدی از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند

مبین محمدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - 23:30
مایکروسافت اج در آپدیت بعدی از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

شرکت مایکروسافت تصمیم بر این گرفت که برای سیستم عامل جدید خود یعنی ویندوز ۱۰ یک مرورگر جدید طراحی کند. این شرکت مرورگر مایکروسافت اج را معرفی کرد که به منظور رقابت با مرورگهایی همانند کروم و فایرفکس آماده بود اما تنها مشکل اج این بود که از افرونه‌ها پشتیبانی نمی‌کرد اما مایکروسافت اعلام کرده بود که می‌خواهد پشتیبانی افزونه‌ها را برای مرورگر اج به ارمغان بیاورد. اکنون آنطور که پیدا است نسخه بتای بعدی همه چیز را تغییر می‌دهد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت هیچوقت عدم پشتیبانی این مرورگر از افزونه‌ها را به عنوان یک نقص بیان نکرد اما اکنون به نظر می‌رسد که همه قرار است به زودی پشتیبانی از افزونه‌ها برای مرورگر اج به ارمغان آورده شود. باتوجه به گزارشات اخیر  مایکروسافت در حال حاضر مشغول به انجام آزمایشات مختلف روی افزونه‌ها برای مرورگر اج است.

حال این انتظار را داریم که پشتیبانی از افزونه‌ها در شماره ساحت ۱۴۲۸۴ ویندوز ۱۰ وجود داشته باشد و در واقع در آپدیت بتای بعدی صورت خواهد گرفت. البته اگر این خبرها بر اساس واقعیت باشد. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در مسیر درست قرار گرفته است و به صورت جدی روی مرورگر اج کار می‌کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.