مشخصات کامل دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 فاش شد

مبین محمدی
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - 14:31
مشخصات کامل دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 فاش شد - تکفارس 

باتوجه به اخبار و شواهد موجود و همچنین برنامه ریزی انجام شده شرکت Oppo در هفته آینده دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 را به صورت رسمی معرفی می‌کند و تاکنون هم شایعات بسیاری درباره یان دو نیز منتشر شده است. این دستگاه‌ها از طریق TENAA به تصویر رسیده‌اند و اکنون مشخصات کامل این دو توسط Steve Hemmerstoffer که یک فاش کننده معروف است و با نام OnLeaks شناخته شده است فاش شده که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

مشخصاتی که OnLeaks فاش کرده است تقریبا شبیه به TENAA است و شایعه شده که نسخه پلاس به پردازنده Snapdragon 652 مجهز است. گوشی‌هوشمند Oppo R9 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p AMOLED، پردازنده هشت هسته‌ای، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری  ۲,۸۵۰ mAh و دوربین ۱۶/۱۳ مگاپیکسلی است.

gsmarena_001 (3)

به نظر می‌رسد که گوشی‌هوشمند R9 Plus دارای صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۰۸۰p با پردازنده Snapdragon 652 است که ظاهرا رم ۴ گیگابایتی هم در آن وجود دارد. احتمالا دو گزینه برای خریداران وجود داشته باشد که تفاوت آن‌ها در حافظه داخلی ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایتی است و هردو دوربین سلفی و اصلی دستگاه به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین لازم به ذکر است که باتری آن‌ ۴,۱۲۰mAh است.

gsmarena_002 (1)

شرکت Oppo قصد دارد که تکنولوژی شارژ سریع VOOC خود را به این دو گوشی به ارمغان بیاورد و قرار است که هردو R9 و R9 پلاس در تاریخ ۱۷ مارس برابر با ۲۷ اسفند ماه به صورت رسمی معرفی شوند. همچنین قیمت‌های اعلام شده برای هردو دستگاه چیزی حدود ۳۸۵ تا ۴۶۰ دلار است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.