یوبی‌سافت Assassin Creed VR را معرفی کرد - تکفارس 
یوبی‌سافت Assassin Creed VR را معرفی کرد - تکفارس 

یوبی‌سافت Assassin Creed VR را معرفی کرد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 15:38
یوبی‌سافت Assassin Creed VR را معرفی کرد - تکفارس 

هرچه قدر درباره حذابیت تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی بگوییم کافی نیست. این تکنولوژی نوپا بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و شرکت‌های مهم و برگ هم نگاه خوبی به این مسئله دارند و دستگاه‌های هدست واقعیت مجازی زیادی را ساخته‌اند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این تکنولوژی هر لحظه در حال گسترده‌تر شدن است و قرار است که به چیز بزرگی تبدیل شود. به تازگی استودیو بازی سازی یوبی‌سافت پروژه Assassin’s Creed VR Experience را معرفی کرد که در آن قرار است کاربران واقعیت مجازی را تجربه کنند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شرکت یوبی‌سافت در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی AMD’s GDC این خبر را اعلام کرد و نسخه واقعیت مجازی مجموعه بازی‌های  Assassin’s Creed می‌تواند جذابیت بسیاری را برای همگان داشته باشد. البته قدری پر هزینه خواهد بود اما باید اعلام کنم که ارزشش را دارد.

Matthew Lewis برای تجربه واقعیت مجایز اعلام کرد که این مجموعه معرفی شده یک بازی نیست و در واقع شبیه به یک فیلم برای گوشی‌های موبایل است و ظاهرا این پروژه برای تجربه فیلم  Assassin’s Creed طراحی شده است.

باتوجه به سخنگوی یوبی‌سافت یعنی Michael Beadle ” ما برای Assassin’s Creed VR Experience بسیار مستاق هستیم و ما به دنبال کار با Fox و Practical Magic و  نیورنجنسی برای به اشتراک گذاری بیش‌تر در آینده هستیم.” نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.