گوشی‌هوشمند ال‌جی K5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 
گوشی‌هوشمند ال‌جی K5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

گوشی‌هوشمند ال‌جی K5 به صورت رسمی معرفی شد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 16:36
گوشی‌هوشمند ال‌جی K5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

اگر به یاد داشته باشید در نمایشگاه CES 2016 بود که شرکت ال‌جی دو گوشی‌هوشمند جدید را با نام‍‌های K7 و K10 معرفی کرد. با این حال به نظر می‌رسد که ال‌جی برنامه بیش‌تری را برای سری K ریخته است و برای سری K8 و K5 هم از اول برنامه‌ریزی کرده بود. ال‌جی امروز گوشی‌هوشمند K5 را به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا با مشخصات این دستگاه آشنا شوید.

باتوجهبه گفته‌های Juno Cho که مدیرعامل شرکت ال‌جی است ” مشتریان ما نیازهای متنوعی دارند و وظیفه ما این است که نیازهای آن‌ها را برطرف کنیم و ما قصد داریم بهترین محصولات را برای پاسخگویی به مشتریان در سراسر جهان عرضه کنیم. دو گوشی‌هوشمند K8 و K5 بسیار عالی هستند که در اندازه‌های نسبتا بزرگ وقیمت مناسب عرضه می‌شوند.”

اگر به طور دقیق بخواهیم بحث کنیم گوشی‌هوشمند K5 ال‌جی یک دستگاه چرم‌دار نیست و مشخصات چندان بالایی هم ندارد. گوشی‌هوشمند ال‌جی K5 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده MediaTek MT6735 با رم ۱ گیگابایتی تامین می‌شود. همچنین حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت است.

علاوه بر این یک باتری قابل جابه‌جایی ۱,۹۰۰mAh در آن وجود دارد که نسبتا مناسب است. دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل است. همچنین از اتصال ۴G LTE پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۵.۱ لالی پاپ است و به نظر می‌رسد که بعدا اندوید ۶.۰ مارشملو را دریافت می‌کند. همچنین این انتظار را داریم که K5 در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین به زودی عرضه شود اما متاسفانه هنوز به تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن اشاره‌ای نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.