مایکروسافت همچنان از پرداخت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
مایکروسافت همچنان از پرداخت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

مایکروسافت همچنان از پرداخت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 17:35
مایکروسافت همچنان از پرداخت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

ممکن است که درباره بیت‌کوین‌ها اطلاعاتی داشته باشید. این سرویس پول مجازی است که در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت پشتیبانی از آن را اعلام کرد که با آن کاربران می‌توانستند برنامه‌هاو بازی‌ها را در فروشگاه مایکروسافت استور خریداری کنند اما دیروز مایکروسافت اعلام کرد که دیگر از بیت‌کوین‌ها پشتیبانی نمی‌کند و این سرویس را در پرداخت خود حذف کرده است اما باتوجه به اخبار جدید که برای کاربران خارجی بسیار خوشایند است مایکروسافت در صفحه پرسش و پاسخ فروشگاه ویندوز یا همان ویندوز استور اعلام کرده است که خطایی رخ داده است و دوباره از آن پشتیبانی می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بازگشت بیت‌کوین به مایکروسافت عمل بسیار خوبی است و البته این سرویس با وجود اینکه معلق بود اما همچنان قابل استفاده بود. مایکروسافت در این باره بیانه‌ای را منتشر کرده است که به شرح زیر است:

ما به پشتیبانی از بیت‌کوینادامه می‌دهیم و شما همچنا می‌توانید حساب خود را با بیت‌کوین شارژ کنید و از آن برای خرید محتوای ویندوز و ایکس باکس استفاده کنید. اطلاعات گذشته نادرست بودند و برای همین هم عذرخواهی می‌کنیم.

این خبر بدان معنا است که هیچ چیز تغییر نکرده است و مایکروسافت همچنان از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند اما هنوز علت انتشار بیانه ناصحیح منتشر شده در فروشگاه مایکروسافت مشخص نیست و شاید یک اشتباه ساده بوده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.