مرورگر کروم در اندروید به قابلیت مکث دانلود مجهز شد - تکفارس 
مرورگر کروم در اندروید به قابلیت مکث دانلود مجهز شد - تکفارس 

مرورگر کروم در اندروید به قابلیت مکث دانلود مجهز شد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 18:08
مرورگر کروم در اندروید به قابلیت مکث دانلود مجهز شد - تکفارس 

اگر از دسته کاربران اندروید باشید حتما از این مشکل آگاه هستید که این مرورگر حالت Pause یا مکث را ندارد و کاربران در زمان قطع اینترنت به هر دلیلی مجبور به از سرگیری دانلود بودند اما اکنون قابلیت Pause یا همان مکث به مرورگر کروم در اندروید اضافه شده است و توسعه دهندگان آن را منتشر کرده‌اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

البته نرم‌افزار مدیریت دانلود در سیستم‌عامل اندروید وجود دارد اما به گوگل کروم متصل نیست و در اصطلاح همگام سازی نشده است اما این عمل در نهایت به کروم آورده شده است و توسط توسعه دهندگان در آپدیت جدید گنجانده شده است.

اگر از دسته کسانی هستید که مشتاق به استفاده از این ویژگی هستند بهتر است که همین حالا برنامه Chrome Dev را دانلود کنید، البته این برنامه یا اپلیکیشن در حال پیشرفت است و چند باگ یا خطای جزئی را دارد، همچنین این ویژگی نیاز به آخرین نسخه از اندروید یعنی اندروید ۶.۰ مارشملو است و متاسفانه هنوز برای دیگر نسخه‌های اندروید پشتیبانی وجود ندارد، اما قرار است که به زودی منتشر شود.

البته هنوز دلیل اختصاصی بودن آن مشخص نیست و شاید استفاده از کدهای خاص باشد اما به زودی نسخه پایدار و استاندارد این برنامه برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی (هر نسخه از سیستم عامل اندروید) منتشر می‌شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید