قابلیت تماس تلفنی به نسخه وب اسکایپ اضافه شد - تکفارس 
قابلیت تماس تلفنی به نسخه وب اسکایپ اضافه شد - تکفارس 

قابلیت تماس تلفنی به نسخه وب اسکایپ اضافه شد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 18:43
قابلیت تماس تلفنی به نسخه وب اسکایپ اضافه شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید مدت بسیاری نیست که نسخه تحت وب برنامه محبوب شرکت مایکرسوافت یعنی اسکایپ راه‌اندازی شده است و به تازگی مایکروسافت به‌رووزرسانی جدید آن را انجام داده ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

یکی از محبوبیت‌های برنامه اسکایپ این سات که کاربران می‌توانند از طریق این برنامه تماس تلفنی انجام دهند یعنی  با این نرم‌افزار می‌توان شماره‌های همراه را گرفت، البته مدت زیادی است که این ویژگی از حالت غیر رایگان درآمده و مایکروسافت مبلغ ماهانه‌ای را برای آن در نظر گرفته است. در به‌روزرسانی جدید اسکایپ  تحت وب یا مبتنی بر وب قابلیت شماره‌گیری اضافه شده است یعنی کاربران تحت وب اسکایپ به ویژگی تماس تلفنی دسترسی دارند.

به گفته‌ شرکت مایکرسافت این ویژگی به دلیل درخواست زیاد کاربران و ارسال بازخوردها اضافه شدو این شرکت قصد چنین کاری را نداشته است که اکنون نیاز اولیه دانولد برنامه اسکایپ برطرف شده است. اسکایپ تحت وب اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس غیر اسکایپی را انجام دهند و علاوه بر این می‌تواند فیلم‌های یوتیوب را به صورت مستقیم بدونه تغییر مسیر پخش کند.

اما برای برقراری تماس تلفنی از طریق اسکایپ تحت وب باید مبلغی را پرداخت کنند که البته این مبلغ می‌تواند به صورت ماهیانه بر اساس نیاز کاربر پرداخت شود. همچنین مایکروسافت وعده بهتر کردن نسخه تحت وب اسکایپ را در هفته‌ها و شاید ماه‌های آینده داده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید