اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای HTC Desire EYE منتشر شد - تکفارس 
اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای HTC Desire EYE منتشر شد - تکفارس 

اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای HTC Desire EYE منتشر شد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 22:07
اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای HTC Desire EYE منتشر شد - تکفارس 

شرکت HTC از امروز انتشار اندروید ۶.۰.۱ مارشملو (Marshmallow) را برای گوشی‌هوشمند Desire EYE همراه با رابط کاربری Sense 7 آغاز کرد، که تمامی ویژگی‌های جدید در آن وجود دارد و بدونه هیچ عیب و نقصی کار می‌کند. اما ظاهرا کاربران آمریکایی برای دریافت این آپدیت باید هنوز صبر کنند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تقریبا دو سال از گوشی‌هوشمند Desire EYE گذشته است اما برخی ویژگی‌های اندروید مارشملو هم برای این دستگاه به ارمغان آورده شده است. اما این شرکت تایوانی آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای کاربران Desire EYE به ارمغان آورده است.

انتشار این آپدیت از کشورهای عربی و اروپایی آغاز شده است و آنطور که پیدا است تا ماه اینده برای تمامی نقاط جهان منتشر خواهد شد.

اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای این دستگاه شکلک‌های جدید emoji و همچنین ویژگی Doze مارشملو را به ارمغان آورده است و همچنین ویژگی مجوز برنامه‌ها در آن وجود دارد. علاوه بر این رابط کاربری Sense 7 ظاهری شیک تر را نسبت به Sense 6 به گوشی‌هوشمند Desire EYE داده است.

این آپدیت در دو بخش منتشر شده است که حجم کلی آن ۱.۶GB است و باتوجه به گفته فون‌آرانا کاربران ابتدا دستگاه خود را به اندروید ۶.۰ آپدیت خواهند کرد و بعد از آن آپدیت ۶.۰.۱ هم نیز برای دانلود و نصب وجود خواهد داشت. به یاد داشته باشید که برای دریافت آپدیت و نصب آن نیاز به بیش از ۵۰ درصد عمر باتری دارید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.