اطلاعات جدید از نزدیک شدن مایکروسافت به افزونه‌های مرورگر اج خبر می‌دهد - تکفارس 
اطلاعات جدید از نزدیک شدن مایکروسافت به افزونه‌های مرورگر اج خبر می‌دهد - تکفارس 

اطلاعات جدید از نزدیک شدن مایکروسافت به افزونه‌های مرورگر اج خبر می‌دهد

مبین محمدی
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 23:38
اطلاعات جدید از نزدیک شدن مایکروسافت به افزونه‌های مرورگر اج خبر می‌دهد - تکفارس 

مدت زیادی است که خبرهای گوناگونی درباره پشتیبانی مرورگر اج از افزونه‌ها منتشر می‌شود و مایکروسافت وعده ارائه افزونه‌ها را به اج از همان ابتدا به کاربران داده است. اکنون اطلاعات جدید فاش شده نشان می‌دهد که مایکروسافت برای پشتیبانی از افزونه‌ها در مرورگر اج نزدیک شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

قبلا هم خبرهایی در این باره وجود داشت و اگر به یاد داشته باشید مایکروسافت در ماه دسامبر خبرهای رسمی را منتشر کرد. به طور خلاصه قرار است که از افزونه‌های مختلف در مرورگر اج استفاده شود و به خوبی آن‌ها را پشتیبانی کند. البته این ویژگی در ماه اکتبر قرار بود منتشر شود اما به سال ۲۰۱۶ به تعویق افتاد.

به هر حال صفحه آخر وب‌سایت رسمی مایکروسافت درباره برنامه مربوط به افزونه‌ها و جزئیات آن‌ است و البته لینک‌های دانلود تست در دسترس قرار گرفته شده است. ” هر extension یا افزونه‌ای می‌تواند به صورت دستی در نسخه اولیه بتا نصب شود و مایکروسافت برای کروم و پشتیبانی از آن خبرهایی را منتشر کرده است.”

متاسفانه هنوز مشخص نیست که مایکروسافت در چه تاریخ خاصی به صورت رسمی پشتیبانی از افزونه‌ها را اعلام می‌کند، اما به زودی برنامه‌های افزودنی در ویندوز استور منتشر می‌شوند. اگرچه پیش‌نمایش آن وجود دارد اما خوب نیاز به پشتیبانی رسمی برای آن است. لینک زیر صفحه رسمی افزونه‌های مرورگر اج است که می‌توانید هم اکنون به آن سر بزنید.

EDGE EXTENSIONS

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید