انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای ۲۷ اسفند تایید شد - تکفارس 
انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای ۲۷ اسفند تایید شد - تکفارس 

انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای ۲۷ اسفند تایید شد

مبین محمدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - 21:54
انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای ۲۷ اسفند تایید شد - تکفارس 

در اوایل سال جاری بود که شرکت مایکروسافت وعده انتشار ویندوز ۱۰ موبایل را داد اما تاریخ دقیق آن را نیز مشخص نکرده است و تاکنون هم شایعات بسیاری درباره ویندوز ۱۰ موبایل، تاریخ انتشار آن و دسترسی کاربران منتشر شده است. هفته گذشته بود که خبری درباره انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های قدیمی لومیا منتشر شد و اکنون آنطور که پیدا است مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار ویندوز ۱۰ موبایل را تایید کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوه به گزارشات جدید منتشر شده قرار بر این است که نسخه موبایل سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در تاریخ ۱۷ مارس برابر با ۲۷ اسفند ماه که همین پنجشنبه آینده است منتشر شود که البته این انتشار یکجا نیست و به تدریج برای همه کاربران سراسر جهان منتشر می‌شود.

گزارشات قبلی نشان می‌داد که در نهایت ویندوز ۱۰ موبایل در ماه مارس از راه می‌رسد. البته در ابتدا قرار بود که در ماه دسامبر نسخه موبایل این سیستم‌عامل انتشار یابد اما پس از تاخیر برای ۱۷ مارس یعنی پس‌فردا تنظیم شد. متاسفانه هنوز مایکروسافت واکنشی را درباره این خبر نشان نداده است و این خبر را تایید نکرده است اما به هر حال برای تایید کردن آن هنوز وقت هست. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.