اوپو R9 و R9 پلاس را معرفی شدند - تکفارس 
اوپو R9 و R9 پلاس را معرفی شدند - تکفارس 

اوپو R9 و R9 پلاس را معرفی شدند

مبین محمدی
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 18:44
اوپو R9 و R9 پلاس را معرفی شدند - تکفارس 

پس از ‌ها انتظار و انتشار شایعات بسیار بالاخره آخرین پرچم‌دارهای اندرویدی در چین معرفی شدند. اوپو دو گوشی‌هوشمند R9 و R9 پلاس با مشخصات سخت افزاری یکسان معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌هوشمند اوپو R9 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰  پیکسل است و قدرت آن توسط پرازنده Mediatek Helio P10 و رم ۴ گیگابایتی تامین می‌شود. R9 به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز است که به لطف اسلات کارت میکرو‌اس‌دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقا می‌یابد. همچنین این دستگاه در جلو دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و در پشت هم به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. البته همانطور که وعده داده بود تکنولوژی شارژ سریع VOOC در این گوشی‌هوشمند وجود دارد و باتری ۲۸۵۰ mAh را با سرعت بی‌نظیری شارژ می‌کند.

گوشی‌هوشمند R9 پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی  Full HD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 652 و رم ۴ گیگابایتی تامین می‌شود. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت بوده و همانند نسخه معمولی با اسلات کارت میکرو‌اس‌دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقا می‌یابد.

R9 پلاس دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمه تصویری است و همچین دوربین اصلی آن هم همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۱۲۰ mAh بوده و به آخرین تکنولوژی شارژ سریع اوپو مجهز شده است. هردو دستگاه با سیستم عامل Color OS 3.0 مبتنی بر اندروید لالی پاپ عرضه می‌شوند. قیمت گوشی‌هوشمند R9 تقریبا ۴۳۱ دلار و R9 پلاس ۵۰۸ دلار اعلام شده است و تاریخ عرضه آن‌ها بین ۲۴ مارس تا ۱۲ آورییل اعلام شده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.