سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب‌پرو اس را در آمریکا تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب‌پرو اس را در آمریکا تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب‌پرو اس را در آمریکا تایید کرد

مبین محمدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 12:30
سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب‌پرو اس را در آمریکا تایید کرد - تکفارس 

در اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت سامسونگ روبه تولید دوباره دستگاه‌های ویندوز کرد و در CES 2016 امسال تبلت گلکسی تب‌پرو اس را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که خبرهای جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده است، در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این تبلت فوق سبک دارای ضخامت ۶.۳mm و وزن ۶۹۳ گرم است و در زیر بدنه زیبا به یک پردازنده Intel Core M مجهز شده است. در حال حاضر تبلت گلکسی تب‌پرو اس در چند کشور اروپایی عرضه شده‌اند و امروز سامسونگ تاریخ عرضه این دستگاه را به همراه قیمت نهایی در ایالات متحده آمریکا منتشر کرد.

هنگامی که تبلت گلکسی تب‌پرو‌ اس در CES 2016 مغرفی شد توجه بسیاری را به خود جلب کرد که یک رایانه بی عیب و نقص را برای خودنمایی آورده بود. به عنوان یادآوری اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۱۲ اینچ ۲۱۶۰×۱۴۴۰ Super AMOLED است و قدرت آن توسط پردازنده ۲.۲GHz Intel Core M  با رم ۴ گیگابایتی تامین می‌شود. از دیگر جزئیات می‌توان به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی SSD فلش درایو و اتصال TE Cat. 6 اشاره کرد.

همچنین گلکسی تب‌پرو اس دارای یک صفحه کلید است که از دوسر آهنربایی موجود در تبلت و صفجه کلید متصل خواهد شد و همگام‌سازی را انجام می‌دهد. علاوه بر این دستگاه فوق به اتصال USB از نوع C مجهز شده است که همچنین از هاب‌های USB نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت خارق‌العاده دارای ویندوز ۱۰ است و فروش آن از فردا در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.