اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان در تابستان آینده منتشر می‌شود - تکفارس 
اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان در تابستان آینده منتشر می‌شود - تکفارس 

اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان در تابستان آینده منتشر می‌شود

مبین محمدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 15:10
اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان در تابستان آینده منتشر می‌شود - تکفارس 

امروز خبر خوبی برای توسعه‌دهندگان منتشر شد، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که به زودی به توسعه‌دهندگان احازه می‌‌دهد که اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ را به ایکس‌باکس وان بیاورند. ما انتظار داریم که مایکروسافت جزئیات بیش‌تر را درباره اپ استور ایکس‌باکس وان در کنفرانس Build که در ماه آینده برگزار می‌شوند منتشر کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Jason Ronald در GDC تایید کرد که اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ تا تابستان آینده در ایکس‌باکس وان قابل اجرا هستند. پس ما اکنون یک تاییدیه رسمی درباره این خبر داریم.

باتوجه به گزارش‌های داخلی کسب‌وکار مایکروسافت به تدریج اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها ویندوز ۱۰ بر روی ایکس‌باکس وان منتشر شوند، البته در طول سال جاری میلادی نیز امکان پذیر خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم که این اپ استور چگونه روی کنسول‌های بازی کار می‌کند و اینکه مایکروسافت چه برنامه‌ای را برای گردآوری منابع دارد. به هر حال این برنامه‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند.

به هر حال استراتژی برنامه‌های جهانی کار توسعه دهندگان را برای ایجاد یک برنامه پی‌سی، گوشی‌های هوشمند، کنسول ایکس‌باکس و تغییر اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها آسان‌تر کرده است. حال مایکروسافت به دنبال چگونگی کار کردن بازی‌ها در ویندوز ۱۰ و اپلیکیشن‌ها باشد و اکنون برای انتشار جزئیات بیش‌تر باید تا کنفرانس Build ماه آینده منتظر بمانیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.