با کناره‌گیری مدیرعامل Motorola آقای Rick Osterloh، این شرکت کاملا تحت مدیریت Lenovo درآمد - تکفارس 
با کناره‌گیری مدیرعامل Motorola آقای Rick Osterloh، این شرکت کاملا تحت مدیریت Lenovo درآمد - تکفارس 

با کناره‌گیری مدیرعامل Motorola آقای Rick Osterloh، این شرکت کاملا تحت مدیریت Lenovo درآمد

رضا دیزجی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 18:20
با کناره‌گیری مدیرعامل Motorola آقای Rick Osterloh، این شرکت کاملا تحت مدیریت Lenovo درآمد - تکفارس 

Rick Ostorloh، یک پیش کسوت در مدیریت شرکت که Motorola Mobility را اداره می‌کرد، دیگر پست مدیریتی خود را در این شرکت زیرمجموعه‌ی Lenovo ندارد. بنابه اطلاعیه‌ی رسانه‌ای Lenovo، آقای Osterloh تصمیم استعفا گرفته است و شرکت موفقیت پی در پی را در آینده برای ایشان آرزومند است. حال که او دیگر شرکت Motorola را رهبری نمی‌کند، Aymar de Lencquesaing، مدیرعامل سابق بخش آمریکای شمالی Lenovo در اولین روز ماه آپریل به جای ایشان به سمت مدیریت موتورولا نائل خواهد شد.

مدیرعامل قبلی در سال ۲۰۱۳ به صحنه در حالی وارد شد که عکس او با Moto X معرفی نشده منتشر شد. به عنوان مدیرعامل موتورولا او شاهد ترکیب این شرکت ارتباطات آمریکایی با Lenovo بود. جالب این که هنوز بیشتر از چند هفته از این نمی‌گذرد که Osterloh گفت در واقع هیچ تغییری در طرز کار موتورولا تحت نظر Lenovo بوجود نیامده است، در حالی که وقتی این شرکت بوسیله‌ی گوگل خریده شد، اتفاقات متفاوت از این بود.

شاید برند موتورولا اکنون زنده و سرحال باشد، اما حال این Lenovo است که کشتی سرنوشت این شرکت را هدایت می‌کند

به نظر می‌رسد جدایی Osterloh به چیزی بیشتر از یک تغییر مدیریت ساده مربوط باشد. ظاهرا کسب و کار تکنولوژی موبایلی Lenovo به دو کسب و کار جدا از هم تبدیل خواهد شد. بخش کامپیوتر شخصی با عنوان «بخش تجاری کامپیوتر شخصی و دستگاه هوشمند» شناخته خواهد شد و وظیفه‌ی رسیدگی به کامپوترها، لوازم جانبی، تبلت، فبلت، گیمینگ و محصولات هوشمندسازی خانه در دستگاه‌های ویندوز، کروم و اندرویدی را بر عهده خواهد داشت.

همچنین، بخش تجاری موبایل نیز با همکاری Xudong Chen (معاونت Lenovo Group و رئیس بخش چینی Lenovo) و Aymar de Lencquesaing مدیریت خواهد شد که هر دو به رئیس Lenovo Group، آقای Yuanqing Yang گزارش خواهند داد. Chen مسئول بخش موبایل در چین خواهد بود در حالی که de Lencquesaing بازارهای جهانی را مدیریت خواهد کرد.

حال که Motorola کاملا توسط Lenovo مدیریت می‌شود، واضح است که این شرکت چینی برند Moto را زنده نگه خواهد داشت، اما تشکیلات سازمانی داخلی آن تحت مدیریت Lenovo خواهد بود. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید