عکس‌های iPhone 7 دوربین دوتایی را نشان می‌دهند؛ دکمه‌ی هوم حذف شده است - تکفارس 
عکس‌های iPhone 7 دوربین دوتایی را نشان می‌دهند؛ دکمه‌ی هوم حذف شده است - تکفارس 

عکس‌های iPhone 7 دوربین دوتایی را نشان می‌دهند؛ دکمه‌ی هوم حذف شده است

رضا دیزجی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 22:15
عکس‌های iPhone 7 دوربین دوتایی را نشان می‌دهند؛ دکمه‌ی هوم حذف شده است - تکفارس 

امروز صبح سه عکس از طرف چینی‌ها منتشر شده است که ادعا می‌شود Apple iPhone 7 را نشان می‌دهند. عکسی که عقب گوشی را نشان می‌دهد دارای دوربین دوتایی است. پیش از نیز شایعات مبنی بر وجود دوربین عقب دوتایی در مدل‌های خاص منتشر شده بود، یا شاید هم همه‌ی مدل‌های iPhone 7 دارای چنین دوربینی باشند. همچنین، خط‌های آنتن ناخوش‌آیندی که در مدل‌های اخیر وجود دارد دیگر در عقب گوشی دیده نمی‌شوند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در پایین گوشی یک Smart Connector آهنربایی مانند آنچه برای کمک به اتصال Smart Keyboard به Apple iPad Pro دیده بودیم، قرار دارد. این همچنین به داد و ستد اطلاعات بین Smart Keyboard و این تبلت ۱۲.۹ اینچی کمک می‌کند. ظهور Smart Connector یک اتفاق عجیب است، مگر این که اپل نوعی قابلیت شبیه به Continuum که در گوشی‌های Microsoft  وجود دارد در برنامه گنجانده باشد.

حال شاید زمان آن رسیده باشد که شایعاتی که به صحت آن‌ها شک داشتید کنار بگذارید و این یکی را جدی بگیرید. وقتی به نمای جلوی عکسی که از iPhone 7 منتشر شده است می‌نگریم، متوجه می‌شویم که این دستگاه دکمه‌ی هومی ندارد. توضیحاتی که همراه عکس منتشر شده‌اند می‌گویند Touch ID و دکمه‌ی Home با هم در صفحه‌ی هوم (صفحه نمایش) گوشی تعبیه شده‌اند. جک هدفون ۳.۵mm نیز در عکس‌ها جایش خالی است، اما مدتی است که انتظار این اتفاق را داریم و از دیدن این مورد تعجب نمی‌کنیم.

Apple iPhone 7 و Apple iPhone 7 Plus تا ماه سپتامبر امسال معرفی نخواهند شد. منتظریم دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد (دوم فروردین ۱۳۹۵) Apple iPhone SE چهار اینچی را در رویداد رسانه‌ای شرکت اپل ببینیم.

Leaked-photo-of-Apple-iPhone-7-reveals-dual-camera-set-up-no-home-button-or-Touch-ID.jpg No-home-button-or-Touch-ID-is-found-on-this-phone.jpg Alleged-iPhone-7-features-dual-camera-set-up-on-back.jpg

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.