iPhone SE تقریبا کامل شبیه iPhone 5S خواهد بود - تکفارس 
iPhone SE تقریبا کامل شبیه iPhone 5S خواهد بود - تکفارس 

iPhone SE تقریبا کامل شبیه iPhone 5S خواهد بود

رضا دیزجی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 23:12
iPhone SE تقریبا کامل شبیه iPhone 5S خواهد بود - تکفارس 

به گزارش وبسایت ۹to5mac، ارتباط لحظه‌ی آخر با منابع اطلاعاتی مشخص کرده است iPhone SE تفریبا کامل شبیه iPhone 5S است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این به این معنی است که گوشی حالت جعبه مانند و نه حالت خمیده، طراحی با دکمه‌های کنترل صدای گرد، یک دکمه‌ی پاور در بالا، جک هدفون، یک میکروفون در پایین، و پشتی با وسط فلزی و شیشه در بالا و پایین آن است. ما پیش‌تر گزارش داده بودیم که تنها تفاوت آشکار می‌تواند کناره‌های محصول باشد. گزارش‌های متنوعی راجع به ظاهر کناره‌های جدید منتشر شده
است و منابع می‌گویند در حالی که کناره‌های جلویی ممکن است انحنای خیلی جزئی داشته باشند، تغییر احتمالی ملموس و محسوس نیست. علیرغم این، کناره‌های iPhone SE کمتر زرق و برق خواهند داشت و احتمالا حالت آینه‌ای شفافی را که iPhone 5s را نسبت به خط و خش بیشتر آسیب‌پذیر می‌کرد، از دست خواهد داد.

باورها بر این است که iPhone چهار اینچی جدید دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، چیپ A9، قابلیت NFC، ابعاد شبیه به iPhone 5s، و شیشه‌های خمیده مانند iPhone 6، تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac Wi-Fi، نسخه‌ی Blutooth 4.2، پشتیبانی از Live Photos، باتری کمی بزرگتر ۱۶۲۰ میلی‌ساعت آمپری، و ظرفیت‌های حافظه‌ی ۱۶GB و ۶۴GB است. انتظار نمی‌رود این دستگاه دارای پشتیبانی از قابلیت ۳D touch باشد.

احتمالا اپل این دستگاه را در مراسم Let Us Loop You In خود در دوم فروردین رونمایی کند. در پایین می‌توانید سه طراحی شایع شده را مشاهده کنید که نسخه‌ای که منابع وبسایت ۹to5mac پیش‌بینی کرده‌اند در چپ قرار دارد. شما کدام را بیشتر می‌پسندید؟259637

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.