نتایج بنچمارک ZTE A2017 از GFXBench منتشر شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک ZTE A2017 از GFXBench منتشر شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک ZTE A2017 از GFXBench منتشر شد

مبین محمدی
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - 18:45
نتایج بنچمارک ZTE A2017 از GFXBench منتشر شد - تکفارس 

زمانی که قرار است یک گوشی‌هوشمند جدید روانه بازار شود اخبار و شایعات مختلفی از آن در دنیای دیجیتال منتشر می‌شود و همچنین نتایج بچمارک‌های مختلف که به وافعیت نزدیک‌اند. همانطور که می‌دانید شرکت ZTE دستگاه‌های قدرتمندی را روانه بازار می‌کند که گاهی اوقات ممکن است کمتر از سامسونگ و اپل نباشد و امروز نتایج بنچمارک کوشی‌هوشمند  ZTE A2017 در وب‌سایت رسمی GFXBench منتشر شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

مشخصات سخت‌افزاری بالا این گوشی‌هوشمند خبر از یک پرچم‌دار نسبتا خوب را می‌دهد و چیزی فراتر از ZTE Axon 2 است. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵.۵ اینچ با ضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 820 با فرکانس ۲.۱GHz، پردازنده گرافیکی Adreno 530 و رم ۴ گیگابایتی تامین می‌شود.

حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت است که متاسفانه هنوز چیزی درباره ارتقا آن مشخص نیست. در پشت دستگاه یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی وجود دارد که قادر به ضبط فیلم‌های ۴K است و همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن کیفیت خارق‌العاده‌ای را برای مکالمه تصویری به ارمغان می‌آورد. آنطور که پیدا است این دستگاه به اندروید ۶.۰.۱ مارشملو است، اگرچه هنوز خبر درباره تاریخ عرضه آن منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که به زودی به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شود. نظر شما درباره این خبر جیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.