سال ۱۳۹۵ مبارک باد - تکفارس 
سال ۱۳۹۵ مبارک باد - تکفارس 

سال ۱۳۹۵ مبارک باد

مبین محمدی
۱ فروردین ۱۳۹۵ - 01:34
سال ۱۳۹۵ مبارک باد - تکفارس 

چند ساعتی بیش‌تر تا شروع سال ۱۳۹۵ نمانده است. این سال برای تکفارس سال بزرگی بود، امسال را هم در کنار شما با تمام انرژی گذراندیم و با هم شاهد اخبار و شایعات بسیاری در زمینه تکنولوژی بودیم. تیم تحریریه تکفارس تمام تلاش خود را برای به‌روز نگه داشتن کاربران کرد و شک نداشته باشید که بیش‌تر از توان مایه گذاشتیم. به هر حال هرگونه که بود گذشت و از همین حالا باید به فکر سال جدید باشیم.

برخیز که می رود زمستان
بگشای در سرای بستان
نارنج و بنفشه بر طبق نه
منقل بگذار در شبستان
وین پرده بگوی تا به یک بار
زحمت ببرد زپیش ایوان
آواز دهل نهان نماند
در زیر گلیم عشق پنهان
بر خیز که باد صبح نوروز
در باغچه می کند گل افشان
خاموشی بلبلان مشتاق
در موسم گل ندارد امکان

هرچند که به آغاز سال ۱۳۹۵ چند ساعتی باقی مانده اما تیم تحریریه تکفارس پیشاپیش سال تازه را به همه کاربران تکفارس و همه ایرانیان این سرزمین تبریک عرض می‌نماید. امیدواریم که سال جدید سالی پر از موفقیت، پر از خبرهای خوب، پر از برکت و خالی از بد‌ی‌ها و کینه باشد. امیدواریم که هرجای ایران‌زمین و جهان هستید همیشه شاد و سلامت باشید.

اما اکنون بهتر است از فرصت استفاده کنیم و درباره تکفارس هم کمی بحث کنیم. بازهم از فردا از لحظه سال تحویل با خبرهای تازه در کنار شما هستیم. تکفارس سال پرفرازو نشیبی را داشت اما با خبرهای نو همیشه مهمان خانه‌های شما بوده است و تمام تلاش ما این است که رضایت شما مخاطبان عزیز را جلب کنیم. اکنون در همین لحظه به شما قول خواهیم داد تا در سال ۱۳۹۵ بیش‌تر از گذشته فعال باشیم و شما را به‌روزتر از گذشته نگه داریم. تکفارس در سال جدید برنامه‌های خاصی را برای بهتر شدن دارد و بخش خبری قرار است که به‌روزتر از همیشه باشد. بازهم پیشاپیش سال خوبی را برای شما آرزومندیم. با نظرات و انتقاداتتان ما را دلگرم کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.