Miitomo اولین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای گوشی‌های هوشمند، در سه روز اول ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد - تکفارس 
Miitomo اولین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای گوشی‌های هوشمند، در سه روز اول ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد - تکفارس 

Miitomo اولین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای گوشی‌های هوشمند، در سه روز اول ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد

رضا دیزجی
۱ فروردین ۱۳۹۵ - 23:43
Miitomo اولین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای گوشی‌های هوشمند، در سه روز اول ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد - تکفارس 

اولین نرم‌افزار شرکت نینتندو، Miitomo، یک موفقیت کامل برای این شرکت است. این نرم‌افزار در صدر جدول بهترین‌های iOS در ژاپن قرار دارد، و یک توییت از حساب کاربری Miitomo نشان می‌دهد که این نرم‌افزار در سه روز اول انتشار حدود ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. در حالی که همه امیدوار بودند اولین نرم‌افزار این شرکت یک بازی باشد، نینتندو به جای آن یک نرم‌افزار پیام‌رسانی منتشر کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

هر شخص با استفاده از این نرم‌افزار باید یک آواتار مخصوص خود را که Mii نام دارد طراحی کند، که به شکل خودش خواهد بود. کاربران پیام‌ها را از طریق Mii مخصوص خود به یک‌دیگر می‌فرستند. در حالی که نرم‌افزار رایگان است، خرید‌های داخل برنامه‌ای وجود دارد که به کاربران اجازه‌ی خرید لباس‌ها و وسایل خاصی برای Mii خودشان را می‌دهد. نینتندو از همان زمان معرفی اولیه این نکته را شفاف‌سازی کرد که گوشی‌های هوشمند صرفا یک پلتفرم مقصد دیگر برای بازی‌هایشان نخواهد بود.

علیرغم ناامیدی در مراحل اولیه، علاقه به Miitomo در بین کاربران زیاد بود. و این اعداد و ارقام وقتی بیشتر باعث تعجب می‌شوند که بدانید نرم‌افزار فقط در ژاپن منتشر شده است. و چه موفقیتی نصیب نینتندو شده است که نرم‌افزارش از برنامه‌ی emoji که بر اساس برنامه‌ی پیام‌رسانی Line است و طرفداران بسیاری در این کشور دارد، پیشی گرفته است.

ماه قبل، مدیرعامل Nintendo، آقای Tatsumi Kimishima وقتی گفت که نرم‌افزار بعدی این شرکت صرفا یک نرم‌افزار پیام‌رسانی نخواهد بود و شامل کاراکتر‌ها و شخصیت‌هایی از مجموعه‌ی بزرگ نینتندو خواهد بود که کاربران با آن‌ها آشنا هستند، طرفداران این شرکت را کمی بیشتر خوشحال کرد. نینتندو درآمد هنگفت شرکت‌های سازنده‌ی دیگر را در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند دیده و نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. در حالی که این شرکت می‌توانست به سادگی بازی‌های موجود را برای استفاده در گوشی هوشمند تبدیل کند، گفت آرایش کنترل‌ها در یک گوشی هوشمند با آنچه طرفداران وفادار شرکت به آن عادت کرده‌اند متفاوت است و به همین دلیل تصمیم گرفته است بازی‌های جدیدی خلق کند.

با توجه به شهرت شرکت نینتندو در آمریکا، و شیوع گوشی هوشمند در بین مردم در این کشور، باعث تعجب می‌شود اگر این سازنده‌ی بازی نتواند نرم‌افزار موبایل خود را در آمریکا عرضه کند.

The-app-is-off-to-an-extremely-hot-start-according-to-this-translated-tweet.jpg Nintendo-monetized-the-app-by-selling-clothing-and-accessories-for-Miis.jpg Information-about-Miitomo.jpg

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید