تصاویر جدید گوشی‌هوشمند هواوی P9: ظاهری زیبا با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 
تصاویر جدید گوشی‌هوشمند هواوی P9: ظاهری زیبا با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 

تصاویر جدید گوشی‌هوشمند هواوی P9: ظاهری زیبا با دوربین اصلی دوگانه

مبین محمدی
۲ فروردین ۱۳۹۵ - 17:28
تصاویر جدید گوشی‌هوشمند هواوی P9: ظاهری زیبا با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 

همانطور که می‌دانید شرکت هواوی به زودی گوشی‌هوشمند P9 را معرفی می‌کند و در حال حاضر به نظر می‌رسد که پیش از رونمایی تصاویری از آن فاش شده است که ظاهر زیبا و سنسور دوربین اصلی دوگانه را به رخ می‌کشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آنطور که پیدا است این تصاویر واقعی هستند و از لحاظ ظاهری واقعی بودن تصاویر قبلی را تایید می‌کند، این دستگاه ظاهری زیبا را دارد و در پشت گوشی‌هوشمند P9 هواوی یک دوربین دوگانه به عنوان دوربین‌های اصلی جایگذاری شده است که یک فلش LED همراه با سنسور لیزر فوکوس خودکار نیز در آن پیدا است.

ویژگی دیگری که در این تصاویر تایید شده است سنسور اثر انگشت بوده و به کانکشن USB-C نیز مجهز است. تصاویر موجود بدنه فلزی دستگاه را تایید می‌کند.

Huawei-P9-Croquis-768x1241

شرکت هواوی هنوز پرچم‌دار خود را به صورت رسمی معرفی نکرده است و هنوز به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی این شرکت مانده است، که باتوجه به اخبار و گزارشات موجود شرکت هواوی در تاریخ ۶ آوریل برابر با ۱۸ فروردین این رویداد را برگزاری می‌کند. همچنین شایعات خبر از وجود سه نسخه از P9 را می‌دهند که شامل P9، P9 پلاس، P9 لایت و شاید P9 مکس هم باشد.

نسخه استاندارد P9 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی  ۱۰۸۰p، پردازنده Kirin 950، باتری ۳۹۰۰mAh، سنسور اثر انگشت، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. نسخه P9 پلاس به پردازنده  Kirin 955 و رم ۴ گیگابایتی مجهز است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.