پرتاب آیفون مجری برنامه زنده توسط آقای استفن الوپ ! - تکفارس 
پرتاب آیفون مجری برنامه زنده توسط آقای استفن الوپ ! - تکفارس 

پرتاب آیفون مجری برنامه زنده توسط آقای استفن الوپ !

علیرضا
۴ فروردین ۱۳۹۲ - 17:32
پرتاب آیفون مجری برنامه زنده توسط آقای استفن الوپ ! - تکفارس 

پرتاب آیفون مجری برنامه زنده توسط آقای استفن الوپ !

مدیر عامل نوکیا یعنی جناب آقای “استفن الوپ” بطور کاملا مشخص و واضحی در یک برنامه زنده تلویزیونی حس خود را نسبت به آی فون بروز داد!

جناب آقای “استفن الوپ” در هفته گذشته در یک مصاحبه زنده تلویریونی حضور پیدا کرده بود و امید می رفت که در آن برنامه زنده تلویزیونی درباره ی مدل جدید نوکیا از خانواده لومیا یعنی لومیا ۹۲۸، مدلی که قرار است تا ماه آینده معرفی شود صحبتی داشته باشد. اما اینگونه نشد و او هیچگونه سخنی در این مورد نداشت و حتی وقتی که گزارشگر نیز در این باره از او سوال کرد اظهار کرد هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارد چراکه هنوز معرفی نشده است!

در واقع جناب آقای “استفن الوپ” در این مصاحبه بیشتر درباره ی لومیا ۶۲۰ صحبت کرد، مدلی که مدتی است در بازار جهانی و بتازگی در فنلاند عرضه شده است.

throw-iphone

اما ماجرای اصلی در انتهای برنامه اتفاق افتاد! در آخر زمانی که گزارشگر مشاهده کرد که مدیرعامل عزیز نوکیا قصد صحبت درباره ی لومیا ۹۲۸ را ندارد موبایل خود را بیرون آورد که البته محصول اپل یعنی آی فون بود و باعث رنجش خاطر حساس جناب آقای “استفن الوپ” شد و ایشان اظهار کرد “چه شرم آور”!!!

جناب آقای “استفن الوپ” همچنین در جواب مجری که گفت آی فون خود را نمی خواهد به او گفت “من نگهش میدارم” و سپس ناگهان آی فون را از مجری گرفته و بر کف استودیو پرتاب میکند! البته مجری گزارش در این صحنه هیچگونه عکس العملی از خود نشان نمی دهد و به آقای الوپ میگوید که خواهان مدل جدید نوکیا از خانواده لومیا یعنی “لومیا ۹۲۸” می باشد!

در آخر گزارشگر به آیفون اشاره می کند که آیا آیفون را با یک عدد لوکیا ۹۲۸ تعویض می کند یا خیر و جناب آقای “استفن الوپ”  در جواب او اعلام رضایت می کند و قبول می کند.

این مصاحبه بسیار عجیب به نظر می رسید و گزارشگر نیز به نظر خیلی نوکیا دوست می آمد و البته نگرانی هم بابت آی فون خودش نشان نمی داد. می توان گفت این حرکت شاید کمی غیر واقعی به نظر می رسید و حتی چندان دور از ذهن هم نیست که بگوییم این حرکت کاملا ساختگی و از قبل برنامه ریزی شده بود است! اما در هر صورت می توان گفت حرکت جناب آقای “استفن الوپ” حرکت جالبی بود چرا که نوکیا توانست هم سروصدا و هیاهویی برای معرفی آخرین عضور خانواده لومیا یعنی لومیا ۹۲۸ ایجاد کند و هم اینکه کمی هم با آیفون شوخی کند! نظر شما در رابطه با این حرکت جناب آقای “استفن الوپ” چیست؟ آیا این کار او را تسین می کنید یا حرکتی دور از شان یک مدیر عامل بزرگ می دانید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.