مایکروسافت: ویندوز ۱۰ هم اکنون بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 
مایکروسافت: ویندوز ۱۰ هم اکنون بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 

مایکروسافت: ویندوز ۱۰ هم اکنون بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد

عماد حیدری
۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - 23:36
مایکروسافت: ویندوز ۱۰ هم اکنون بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 

بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر از زمان انتشار جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت، در جولای سال گذشته میلادی؛ سیستم عامل دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا یا بر آن نصب کرده‌اند. مایکروسافت آخرین کنفرانس خود را در شهر سان فرانسیسکو با اعلام این خبر آغاز کرد.

پس از از هشت ماه از انتشار جدیدترین  سیستم عامل شرکت مایکروسافت، نادلا مدیر عامل صاحب نام مایکروسافت فعال بودن ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۲۷۰ میلیون کامپیوتر شخصی و شرکتی را اعلام کرد. در ادامه طبق صحبت های آقای تیری مایرسون معاون اجرایی مایکروسافت، ویندوز ۱۰ نرخ بیشترین رشد فروش و تقاضا را نسبت به نسخه های پیشین این سیستم عامل داشته است؛ به گونه ای که در جدید ترین تحلیل این شرکت نرخ فروش این سیستم عامل محبوب ۱۴۵ درصد از میزان تصاعد فروش ویندوز ۷ بیشتر بوده است. رقمی که به لطف ارتقا رایگان برای دارندگان ویندوز ۷ , ۸.۱ نرخ این تصاعد فروش بسیار بالا گرفته است.

مایکروسافت سعی دارد در طی دو الی سه سال آتی این رقم را به یک میلیارد دستگاه برساند. رقمی که تمامی کامپیوتر های رومیزی، لپ تاپ ها، تبلت های ویندوزی و دیگر دستگاه های بازار را هدف قرار داده است. افزایش کاربران ویندوز ۱۰ دلگرمی برای توسعه دهندگان نظام برنامه های سراسری ویندوز UWP، می‌باشد و توقع داریم با افزایش کاربران این سیستم عامل شاهد نرم‌افزار های اختصاصی بیشتری در بازارچه ویندوز مایکروسافت باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.