انتشار رایگان کتاب اصول و راهنما برگزاری همایش، کنفرانس و سمینار - تکفارس 
انتشار رایگان کتاب اصول و راهنما برگزاری همایش، کنفرانس و سمینار - تکفارس 

انتشار رایگان کتاب اصول و راهنما برگزاری همایش، کنفرانس و سمینار

کسری نراقی
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - 20:03
انتشار رایگان کتاب اصول و راهنما برگزاری همایش، کنفرانس و سمینار - تکفارس 

کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» با هدف آموزش مهارت‌های علمی و اجرایی مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها، توسط سامانه برگزاری رویداد ایوند تهیه و به صورت رایگان در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش ها و رویدادها قرار گرفت.

برگزاری رویداد (همایش، سمینار و کنفرانس) و تأثیراتی که در ذهن مخاطبان برجای می‌گذارد، از ابعاد متفاوتی برای کسب‌و‌کارها حائز اهمیت است. کسب اعتبار و جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان، برقراری تعاملی سازنده با همکاران و مخاطبان، کسب درآمد و جمع‌آوری سرمایه، دستیابی به ایده‌های بکر و جدید و شناخته شدن به عنوان رهبری فکر در حوزه فعالیت سازمانی، سرمایه‌های ارزشمندی هستند که با برگزاری یک رویداد موفق برای سازمان‌ها یا شرکت‌ها حاصل می‌شود.

ظهور و توسعه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی شرایطی را فراهم کرده است که برگزاری رویدادها به صورت اصولی و با صرف هزینه مادی و معنوی کمتری اجرایی شود.

«ایوند» سامانه‌ای برای ایجاد، مدیریت، انتشار و فروش بلیت رویداد در ایران است که ابزاری را در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند رویداد خود را ساخته و با بسیاری از مخاطبان به اشتراک بگذارند که در میان سطحی وسیع از علاقه‌مندان به شرکت در رویداد، اطلاع‌رسانی شود.

تکنولوژی «ایوند» به گونه‌ای طراحی شده است تا برگزارکنندگان رویداد‌های مختلف از دورهمی‌های کوچک و ورکشاپ‌های آموزشی تا کنفرانس‌ها و همایش‌های بزرگ، بتوانند رویداد خود را به آسانی تعریف کنند و بسیاری از کار‌های مدیریتی پیچیده یک رویداد را به سیستم «ایوند» بسپارند.

کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» یکی از خدمات و متون آموزشی است که به عنوان ماحصل تجربه چندین ساله در زمینه برگزاری هزاران کنفرانس، همایش و سمینار به صورت الکترونیکی و در فرمت PDF توسط مجموعه ایوند تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها قرار گرفته است تا با استفاده از آن بتوانند رویدادهای خود را به صورت هدفمند برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

سرفصل‌های تشکیل‌دهنده کتابچه الکترونیک اصول و فنون برگزاری رویدادها:

  • مقدمه
  • هدف گذاری
  • برنامه ریزی
  • بازاریابی
  • اجرا
  • پیگیری

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از جزئیات و سازوکارهای اجرایی لازم برای برگزاری یک رویداد، می‌توانند با کلیک بر روی لینک ،کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» را به صورت رایگان دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.