مشخصات فنی Note 6 فاش شد: از رم ۶ گیگابایت تا گواهی IP68 - تکفارس 
مشخصات فنی Note 6 فاش شد: از رم ۶ گیگابایت تا گواهی IP68 - تکفارس 

مشخصات فنی Note 6 فاش شد: از رم ۶ گیگابایت تا گواهی IP68

عماد حیدری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 18:32
مشخصات فنی Note 6 فاش شد: از رم ۶ گیگابایت تا گواهی IP68 - تکفارس 

galaxy note 6

یکی از مهندسان شرکت سامسونگ جدیدا اطلاعات فنی مهم و جدیدی را از گوشی Galaxy Note 6، پرچم دار جدید شرکت سامسونگ که در ماه های آتی روانه بازار می شود را از طریق اسکرین شاتی از برنامه CPU-Z فاش کرده است. که نوید یک پرچم دار با مشخصات فنی بالا را می دهد. با تکفارس همراه باشید.

اخیرا یک شخص در فضای مجازی که مدعی شده است که یکی از کارمندان شرکت سامسونگ می باشد؛ یک اسکرین شات از برنامه CPU-Z منتشر کرده که بنا به اطلاعات موجود در تصویر مشخصات فنی فبلت Note 6، پرچم دار بعدی شرکت سامسونگ را فاش می کند. این تصویر شایعات قبلی مربوط به مجهز بودن این فبلت قدرتمند را به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تایید کرده است.

برنامه CPU-Z برای مشاهده مشخصات فنی گوشی های اندرویدی به کار میرود و در صورتی که این تصویر واقعیت داشته باشد؛ معلوم می شود که این شخص از پیش به این  پرچمدار قدرمتند دسترسی داشته است. بنا بر اطلاعات تصویر مدل SM-N930 گوشی گلکسی نوت ۶ از صفحه نمایش ۵.۷۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ استفاده می کند و گویا به چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ نیز مجهز شده است.

در صورتی که بخواهیم اطلاعات کلی که تا کنون در مورد این دستگاه منتشر شده است را اعلام کنیم؛ باید بگوییم طبق گزارشات قبلی فبلت جدید خانواده Note سامسونگ، دارای گواهینامه IP68 – مربوط به مقاومت در مقابل آب وگرد و غبار – می باشد. و همچنین ظرفیت باتری این گوشی ۳۷۰۰ میلی آمپری اعلام شده است.

نسخه سیستم عامل اندرویدی این گوشی همچنان مشخص نشده است اما خبر ها حاکی از آن است که سامسونگ مذاکراتی را با گوگل داشته تا بتواند اندروید N را نسخه پیشفرض سیستم عامل این گوشی قرار دهد در غیر اینصورت Note 6 با ورژن ششم اندروید روانه بازار می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.