شرکت Coalition:عنوان Gears of War 5 ساخته میشود - تکفارس 
شرکت Coalition:عنوان Gears of War 5 ساخته میشود - تکفارس 

شرکت Coalition:عنوان Gears of War 5 ساخته میشود

پژمان دستوریان
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - 12:26
شرکت Coalition:عنوان Gears of War 5 ساخته میشود - تکفارس 

با اینکه هنوز نسخه چهارم سری بازی های Gears Of War منتشر نشده،جناب آقای راد فرگوسن از ساخت نسخه پنج این بازی خبر داد.برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) از شرکت کوالیشن (Coalition)به نوعی غیر رسمی ساخت Gears Of war 5 را تائید کرد.

وی افزود:

درحال حاضر شرایط برای ساخت سری پنجم محیاس و ما اماده احیای آن هستیم،اما همه چیز بستگی به استقبال از Gears Of war 4 دارد.اگر از آن استقبال نشود،ساخت نسخه جدید را تظمین نمیکنیم اما شرایط فعلی کاملا مناسب است.

 

این دانش میتواند باعث توسعه به مراتب آسان تر با فشار کمتر از قبل برای تیم سازنده باشد.

جناب آقای راد فرگوسن در گفتگو با digital spy اذعان داشت که:

یکی از چیزهایی که به شخصه درباره سرمایه گذاری مایکروسافت دوست دارم اینه که میدونیم اگر کار اشتباه پیش نره ما میتوانیم برای ساخت یک عنوان دیگر از این فرانچایز اقدام کنیم.

و این ساخت رو به جلوی بازی را به مراتب برای ما راحت تر میکند.در گذشته وقتی بر روی Gear 1 – Gears 2 – Gears 3 کار میکردیم شک و شبهه هایی داشتیم زیرا که نمیدانستیم نسخه ای دیگر نیز خواهیم ساخت یا نه.بنابراین درحال حاضر هرچه در توان داریم رو خواهیم کرد

 

 

اولین نسخه از فرانچایز محبوب Gears Of War در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت بزرگ Epic Games به کارگردانی کلیف بلیزینسکی ساخته شد که در همان سال توانست جوایز متعددی را کسب کند.

نسخه چهارم درحالی ساخته میشود که وظیفه توسعه عنوان نامبرده برعهده استودیوی تازه تاسیس کوالیشن به سرپرستی راد فرگوسن میباشد.

 

Gears Of War 4 در سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت ینی Xone منتشر خواهد شد.البته با توجه به سیاست های جدید Microsoft جهت عرضه عناوین انحصاری بر روی Windows 10 انشار این بازی نیز بر روی ویندوز جدید مایکروسافت محتمل است اما هنوز چیزی به صورت رسمی منتشر نشده است.

جزئیات بیشتر از این بازی در E3 2016

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید