اطلاعات Galaxy S4 Mini لو رفت - تکفارس 
اطلاعات Galaxy S4 Mini لو رفت - تکفارس 

اطلاعات Galaxy S4 Mini لو رفت

علیرضا
۴ فروردین ۱۳۹۲ - 19:44
اطلاعات Galaxy S4 Mini لو رفت - تکفارس 

اطلاعات Galaxy S4 Mini لو رفت

حدودا ۲ هفته پیش بود که کهکشانی چهارم سامسونگ و پرچم دار جدید اندروید معرفی شد. حالا امروز تصاویر تازه ‌ای به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد همچون روال گذشته که در معرفی کهکشانی سوم سامسونگ شاهد آن بودیم یک نسخه ضعیف‌ تر و کوچک‌ تر از گلکسی اس چهارم را با نام Galaxy S4 Mini معرفی و وارد بازار کند. سامسونگ چند ماه پس از عرضه اسمارت فون گلکسی اس ۳، اسمارت فون گلکسی اس ۳ مینی را معرفی کرده بود که مدلی ضعیف‌ تر و کوچک‌ تر و البته ارزان تر از کهکشانی سوم بود. حالا براساس تصویری که توسط وب سایت “سم موبایل” منتشر شده است شکل و شمایل احتمالی گلکسی اس ۴ مینی را مشاهده می کنیم که کاملا شبیه به خود گلکسی اس ۴ است و تنها ابعاد آن کوچک‌ تر از برادر بزرگ خود شده است.

I91902

شماره مدل گلکسی اس ۴ مینی GT-I9190 اعلام شده است که البته اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس ۳ مینی هم با نام مدل GT-I8190 عرضه شد. براساس گزارش و اطلاعات وب سایت “سم موبایل” گلکسی اس ۴ مینی از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ و تراکم ۲۵۶ پیکسل بر اینچ بهره می برد که درست هم اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۲ است. همانطور که می دانید برادر بزرگ تر یعنی گلکسی اس ۴ سامسونگ با صفحه نمایش ۵ اینچ و گلکسی اس ۳ مینی با صفحه نمایش ۴ اینچ معرفی شده اند.

همچنین این اسمارت فون از پردازنده ۲ هسته ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و اندروید ۴.۲.۲ برخوردار خواهد بود و احتمالا نسخه دو سیم کارت آن نیز مانند مدل قبلی عرضه خواهد شد. دوربین این اسمارت فون هم در حال حاظر مشخص نیست اما احتمالا به یکی از دو مدل هشت یا پنج مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.