احتمال عرضۀ گوشی Sony Xperia M Ultra - تکفارس 
احتمال عرضۀ گوشی Sony Xperia M Ultra - تکفارس 

احتمال عرضۀ گوشی Sony Xperia M Ultra

R-M!N
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 18:46
احتمال عرضۀ گوشی Sony Xperia M Ultra - تکفارس 

به نظر می رسد همۀ گوشی ها به سمت مجهز شدن به دو دوربین در حرکت هستند. گوشی های LG G5 و Huawei P9 مجهز به دو دوربین در پشت بوده و شایعه هایی به گوش می رسد که گوشی IPhone 7 نیز به این فناوری مجهز باشد و حال نیز به نظر میرسد که می توانیم یک گوشی Sony Xperia M Ultra با دو دوربین ۲۳ مگاپیکسلی داشته باشیم.

طبق گفتۀ سایت Weibo، این گوشی مجهز به دو دوربین ۲۳ مگاپیکسلی یکی با دیافراگم f/2 و دیگری با لنزی باز تر به دیافراگم f/2.2 می باشد.

دیگر شایعه هایی که از این گوشی به گوش می رسد وجود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای جلوی گوشی می باشد. همچنین این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی با کیفیت Full HD، پردازنده ۶۵۲ Snapdragon، رم ۳GB، حافظۀ درونی ۳۲GB و باتری بسیار قدرتمند ۴۲۸۰mAh می باشد.

همچنین ادعا شده که گوشی Xperia M Ultra دارای یک حسگر اثر انگشت و یک پورت USB-C می باشد. به نظر می رسد این گوشی نسبت به Snapdragon 820 که در گوشی Sony Xperia X به کار رفته از عملکرد پایین تری برخوردار است، اما دوربین های به کار رفته در آن حیرت انگیز است.

در حال حاضر این اطلاعات چیزی بیشتر از یک شایعه نبوده ولی با این حال شرکت سونی نیز پیش بینی کرده بود که گوشی بعدی خود مجهز به دو دوربین در پشت خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.