آخرین تریلر Uncharted 4 فردا منتشر میشود - تکفارس 
آخرین تریلر Uncharted 4 فردا منتشر میشود - تکفارس 

آخرین تریلر Uncharted 4 فردا منتشر میشود

پژمان دستوریان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 18:16
آخرین تریلر Uncharted 4 فردا منتشر میشود - تکفارس 

Uncharted نامی ـست که دیگر نیازی به معرفی ندارد.پروژه ای انحصاری برای کنسول های سونی که روند ساخت آن از سال ۲۰۰۷ توسط شرکت پر آوازه Naughty Dog استارت خورد.حال به تازگی اعلام شده که چیزی تا انتشار تریلر نهایی نسخه چهارم نمانده است.

 

Uncharted 4 عنوانی پر سروصداست که آماده تا قدرت کنسول های نسل هشتمی را به چالش بکشد و طرفداران را با یک ماجراجویی ناب و پر هیجان دیگر از سفر های نیتن دریک همراه کند.

پس از تاخیر و خبرها و هایپ هایی که منتشر شد حال زمان زیادی تا انتشار یکی از مورد انتظار ترین عنوان ۲۰۱۶ و یکی از جاه طلبانه ترین و مدعیان دریافت بهترین بازی سال نمانده است.

 

اگر میخواهید قبل از انتشار Uncharted 4: A Thief’s End بر روی PS4 که در تاریخ May 10th منتشر میشود چیز های بیشتری ببینید،این فردا این فرصت را خواهید داشت که نگاهی گذرا به تریلر جدید عنوان مذکور بی اندازید.

امروز شرکت Sony Interactive Entertainment از طریق اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی Twitter اعلام کرد که تریلر نهایی برای بازی آنچارتد ۴، فردا در ساعت ۷ صبح به وقت غرب، منتشر خواهد شد.

 

 

ساعت ها را کوک کنید.

 

Uncharted 4: A Thief’s End انتظار میرود که بازگو کننده ی آخرین ماجراجویی Nathan Drake باشد بنابراین تجربه این عنوان برای هر گیمری ضروریست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • farahbod83 گفت:

    سلام این سایت عالی است راستی من یک کانال در تلگرام دارم به آدرس
    t.me/@ps4games2017
    داجع به : نقد،برسی،معرفی،تریلر،اخبار،توضیحات،عکس… از کنسول و بازی های ps4
    یادتون نره که بیایید و join شید
    ممنون.