دو گوشی نکسوس HTC در بنچمارک ها رویت شدند - تکفارس 
دو گوشی نکسوس HTC در بنچمارک ها رویت شدند - تکفارس 

دو گوشی نکسوس HTC در بنچمارک ها رویت شدند

علی سیف الهی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 13:31
دو گوشی نکسوس HTC در بنچمارک ها رویت شدند - تکفارس 

 

ما روز به روز به شواهد بیشتری دست پیدا می کنیم که نشان از این دارند که HTC روی هر دو گوشی گوگل نکسوس برای سال ۲۰۱۶ دارد کار می کند. یکی از این شواهد امروز منتشر شد که نشان از نام رمز گوشی ها و نتایج بنچمارک آن ها داشت.

بنا به سخنان Evan Blass که یک اشاگر معتبر حوزه ی موبایل است، در داخل شرکت HTC این دو گوشی M1 و S1 لقب گرفته اند، و به نظر میرسد  این القاب با نام های Marlin و Selfish که قبلا افشا شده بودند، رابطه دارند.

ممکن است شما قبلا این دو گوشی را با نام های دیگری همچون T55 و T51 شناخته باشید اما این اسم های قدیمی به اندازه ی این دو گوشی که ۵.۵ و ۵.۰ اینچ هستند اشاره دارند.

این حدس زده می شود که گوشی های نکسوس جدید HTC دارند با ابعاد ۵.۷ اینچی Nexus 6P و ۵.۲ اینچی Nexus 5X جفت می شوند.

بنچمارک ها چه چیز نشان می دهند؟

جدا از هر نامی که این گوشی ها دارند، ما احتمالا به مشخصات فنی این گوشی ها توسط بنچمارک های نامعلومی که در GeekBench منتشر شده اند، دست پیدا کرده ایم.

نتایج این بنچمارک نشان می دهد آن گوشی که به عنوان Google Nexus 6P نام گذاری شده از لحاظ مشخصات فنی و امتیازات با Nexus 6P 2015 بسیار متفاوت است.

این گوشی دارای جدید ترین چیپ کوالکام یعنی ۸۲۰ (۶P 2015 دارای کوالکام ۸۱۰ است) و ۴ گیگابایت رم (۶P 2015 سه گیگابایت) می باشد. ای احتمال وجود دارد که این گوشی با نسخه ی N اندروید کار می کند.

این اولین گوشی نکسوس HTC نخواهد بود. این شرکت HTC Dream اولین گوشی اندرویدی دنیا را تولید کرده است و همچنین Nexus One.

این شرکت همچنین تبلت نکسوس ۹ را در سال ۲۰۱۴ ساخت گر چه این گوشی نتوانست بخوبی بفروش برسد. HTC دیر به مبارزه ی گوشی ها وارد شد اما این دو گوشی نکسوس می تواند کمک شایانی به موقعیتش نماید.

پرچمدار کنونی این شرکت، گوشی HTC 10 دوباره یک رقیب جدی برای گوشی های دیگر است اما این گوشی نتوانست گلکسی اس ۷ اس ۷ اج را شکست دهد.

منبع: Techradar

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.