تاریخ عرضه ی دوربین ۳۶۰ درجه ی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه ی دوربین ۳۶۰ درجه ی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه ی دوربین ۳۶۰ درجه ی سامسونگ مشخص شد

علی سیف الهی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 21:52
تاریخ عرضه ی دوربین ۳۶۰ درجه ی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

سامسونگ اوایل امسال در کنگره ی جهانی موبایل در بارسلون از دوربین ۳۶۰ درجه ی خود پرده برداری کرد و هم اکنون آماده است تا در ۲۹ام آوریل این دوربین را عرضه کند.

 سامسونگ Gear 360 از دو دوربین که درون یک کره، بسته شده اند تشکیل شده است که آن را بسیار به شخصیت Wheatley بازی پرتال۲ شبیه کرده است. این دوربین با یک سه پایه نیز ارائه می شود که باعث می شود این دوربین بیشتر شبیه ربات شود.
هر کدام از این دوربین ها با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۳۸۴۰ در ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می کنند. ویدئو ی خروجی رزولوشنی نزدیک ۴K دارد و می توانید این ویدئو ها را روی گوشی خود بطور زنده تماشا نمایید. همچنین این دوربین ها با رزولوشن ۳۰ مگاپیکسلی به عکس برداری می پردازند!

شما به فضای بسیار زیادی برای ذخیره سازی این ویدئو ها دارید، به همین خاطر سامسونگ اجازه میدهد تا از طریق درگاه میکرو اس دی، تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه را افزایش دهید. این مقدار حافظه برای ضبط ۱۴۰ دقیقه ویدئو کافی است.

این دوربین همچنین دارای استاندارد عایقی IP53 است که این بدین معنی است که در برابر گرد و غبار مقاوم است. اما شما انتظار استفاده از این دوربین در زیر آب را نداشته باشید که این ضد آب نبودن کمی ما را نا امید می کند.

سامسونگ با این دوربین در حال ساخت اکوسیستم واقعیت مجازی خویش است تا به کاربران کمک کند برای هدست Gear VR اش محتوا درست کند. دارندگان گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج می توانند به طور زنده آنچه که دوربین ضبط می کند را ببینند و در گوشی شان ذخیره کنند. این بدین معنی است که شما می توانید ویدئو های ۳۶۰ درجه ای را در سرویس هایی مانند یوتیوب و فیس بوک آپلود نمایید

در حالی که فروش این دوربین دو روز دیگر شروع می شود اما سامسونگ قیمت این دوربین در آمریکا را هنوز اعلام نکرده است. در اروپا این دوربین ۳۵۰ یورو قیمت دارد که نزدیک ۴۰۰ دلار می شود. با این قیمت شما می توانید دوربین کداک SP360 4K را خریداری نمایید!

حال باید منتظر ماند و دید که این دوربین چه باز خوردهایی دریافت می کند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.