گزارش:از شایعات Call of Duty: Infinite Warfare تا معرفی Battlefield 5 - تکفارس 
گزارش:از شایعات Call of Duty: Infinite Warfare تا معرفی Battlefield 5 - تکفارس 

گزارش:از شایعات Call of Duty: Infinite Warfare تا معرفی Battlefield 5

پژمان دستوریان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 01:28
گزارش:از شایعات Call of Duty: Infinite Warfare تا معرفی Battlefield 5 - تکفارس 

دیگر خبر لو رفتن COD چیز عجیبی نیست.همانطور که همه میدانیم و منتظریم،نسخه سال ۲۰۱۶ Call of Duty توسط شرکت با تجربه Infinty Ward در دست ساخت است که با توجه به پیشینه آنها،انتظار از نسخه جدید بازی کال آو دیوتی بسیار بالاست.

با توجه به گزارشات ضدونقیضی که تاکنون درباره عنوان مذکور در ۲۰۱۶ اعلام شده،موجودیت وجود Call of Duty: Infinite Warfare قابل قبول تر است.

به تازگی تصویری از فروشگاه یک خرده فروشی کانادایی منتشر شد که به هرچه واقعی تر شدن این شایعه دامن میزند.این خرده فروش اطلاعات زیادی از جمله تاریخ انتشار،محتوا،نسخه ویژه و تروفی ها در اختیار کاربران قرار میدهد.

YRauKHK

آنطور که اعلام شده Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر به همراه نسخه remaster بازی Modern Warfare،نسخه Legacy Edition با قیمت ۱۰۹.۹۹ در دسترس خواهد بود.

تصویر مذکور که مربوط به نسخه PlayStation 4 میباشد،برای انتشار در ۴ نوامبر با قیمت ۷۹.۹۹ لیست شده است.The Legacy Edition نیز با قیمت $۱۰۹.۹۹ میباشد و نسخه استاندارد بازی شامل Call of Duty Modern Warfare Remastered خواهد بود.

در تبلیغ،اعلام شده که تنها ۱۰ نقشه مالتی پلیر در نسخه ریمستر عنوان اصلی قرار گرفته است و شامل تمامی آنها نمیشود.

در صدر این خبرپراکنی خرده فروش کانادایی،که صحت گفته های آن تائید نشده است،دائما گزارش هایی مبنی بر اینکه در نقشه Nuk3town عنوان Black Ops 3 لوگویی از عنوان جدید قرار گرفته بود به گوش میرسید.

برکسی پوشیده نیست که در این چرخش سه گانه میانه TreyArch,Sledghamer Games,infinity Ward نوبتی هم باشد نوبت اینفینیتی وارد است که با آغاز افسانه ای دیگر ما را در شوک گیم پلی و داستان سرایی قرار دهد.با توجه به شایعاتی که هر روز و هرلحظه از عنوان بعدی COD به گوش میرسد،اعلام رسمی اکتیویژن در آینده نزدیک چندان غافلگیر کننده نخواهد بود.

 

از طرفی دیگر اینبار infinity ward کار سختی را در پیش دارد،چرا که رقیب دیرینه آنها ظاهرا با دستی پر آماده به میدان خواهند آمد.

 

sssss

BattleField جدید بر اساس شایعات،ظاهرا قصد دارد کمی تنوع ایجاد کرده و پا به عرصه جنگ جهانی اول بگذارد.

امروز شرکت Electronic Arts اعلام کرد که Battlefield بعدی در تاریخ جمعه May 6th رونمایی خواهد شد.این خبر در وبسایت رسمی فرانچایز بتلفیلد با ساعت شمار که ۴ بامداد را نشان میدهد، منتشر شد

معرفی جهانی بازی تحت livestreamed خواهد بود که سرپرست تیم توسعه در آن حضور خواهد داشت.در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این موضوع در دسترس نیست اما مشخصا دیگر نیاز نیست زیاد منتظر بمانیم.

رقابت امسال بسیار تماشایی و هیجان انگیرپز خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.