یک لپ تاپ هیبرید ۱۵ اینچی به رایانه های شخصی پاویلیون HP اضافه می شود - تکفارس 
یک لپ تاپ هیبرید ۱۵ اینچی به رایانه های شخصی پاویلیون HP اضافه می شود - تکفارس 

یک لپ تاپ هیبرید ۱۵ اینچی به رایانه های شخصی پاویلیون HP اضافه می شود

علی سیف الهی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 21:20
یک لپ تاپ هیبرید ۱۵ اینچی به رایانه های شخصی پاویلیون HP اضافه می شود - تکفارس 

بهار به خوبی در جریان است و این برای اچ پی تنها یک معنی می تواند داشته باشد، زمان آن فرا رسیده تا از موج جدیدی از کامپیوتر های شخصی خانگی، پرده برداری کند. با تکفارس همراه باشید.

این شرکت در کنفرانسی که به تازگی داشت، یک عضو جدید از سری کامپیوتر های پاویلیون را معرفی کرد. این لپ تاپ هم آپگرید های لازم را در بر دارد و هم نازک تر و سریع تر است و در رنگ های جدید هم عرضه می شود. مهمترین تغییری که به چشم می آید، اضافه شدن یک لپ تاپ با اندازه ی ۱۵ ایچی به سری Pavilion X360 در کنار اندازه های ۱۱ و ۱۳ اینچی است. بله، این لپ تاپ هیبرید جدید، به حد کافی بزرگ است تا جایگزین دیگر لپ تاپ ها گردد. شما همچنین برای دو اندازه ی کوچک هم طراحی نازک تری را شاهد خواهید بود، نور پس زمینه ی کیبورد در دو اندازه ی ۱۳ و ۱۵ اینچی وجود خواهد داشت و دامنه ی انتخاب پردازنده ای به اندازه ی Celeron تا Core i7 خواهید داشت. این لپ تاپ جدید در پایین ترین کانفیگ ۱۱ اینچی، ۳۸۰ دلار، در ۱۳ اینچی ۴۸۰ دلار و در ۱۵ اینچی ۵۸۰ دلار قیمت خواهد داشت که قیمت معقولی به نظر می رسد.

البته موارد زیادی هستند که بیشتر از مورد بالایی تفاوت کرده باشند. پاویلیون های معمولی در اندازه های ۱۴ و ۱۵ اینچی طراحی نازک تری می یابند، و سیستم های بزرگتر(که شامل اندازه ی ۱۷ اینچی نیز می شوند) می توانند دارای آخرین نسل پردازنده های  Core i7 یا AMD A12، حداکثر مقدار رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی SSD و ۲ تراباتی معمولی باشند. این سیستم هایی که اینجا از آنها نام برده شد، دارای قیمت پایه ۵۴۰ دلار برای اندازه ۱۴ اینچی، ۵۸۰ دلار برای اندازه ی ۱۵ اینچی و ۹۰۰ دلار برای اندازه ی ۱۷ اینچی خواهد بود.

پس کامپیوتر های رومیزی چه می شوند؟ برخی از All In One های پاویلیون، دارای صفحه نمایش میکرو اج خواهند بود که ضخامت حاشیه ی صفحه نمایش را ۷۵ درصد کاهش می دهد، و نیز دوربین Real Sense که  کاربرد های مانند شناسایی دستورات حرکتی و شناسایی چهره است، به صورت اختیاری در این کامپیوتر ها نصب خواهد شد. کامپیوتر رو میزی جدید اچ پی، نسبت به نسل های قبلی خود ۳۰ درصد کوچک تر خواهند بود و دارای پیکربندی پردازنده Core i7 یا AMD A12، رم ۱۶ گیگابایتی و سه ترابایت هارد در کنار گرافیک GTX 950i یا Radeon R7 خواهد بود. این All In One ها دارای قیمت ۷۰۰ دلاری برای اندازه ی ۲۳ اینچی و ۱۰۰۰ دلاری برای اندازه ی ۲۷ اینچی خواهند بود.

این محصولات اواخر ماه جولای به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید