پروژه بعدی سازندگان Saints Row ممکن است بازی Agents of Mayhem باشد - تکفارس 
پروژه بعدی سازندگان Saints Row ممکن است بازی Agents of Mayhem باشد - تکفارس 

پروژه بعدی سازندگان Saints Row ممکن است بازی Agents of Mayhem باشد

پژمان دستوریان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 23:07
پروژه بعدی سازندگان Saints Row ممکن است بازی Agents of Mayhem باشد - تکفارس 

با توجه به اسناد منتشر شده در حساب توئیتر کاربری به نام ُNerd Leaks بازی بعدی سازندگان Saints Row و Red Faction یعنی Volition کشف شد.

اولین سند از سه سند بدست آمده مرتبط با نام تجاری ای ـست که شرکت مادر (صاحب امتیاز استودیو) Koch Media در تاریخ ۱۴ اردیبهشت (۳ ماه مه) به صورت محرمانه تحت نام “Agents of Mayhem” ثبت کرده که جزو شاخه نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی طبقه بندی شده است.

Agents of Mayhem بعدها در سوابق کاری یکی از فعالان هنر هفتم (در سایت Istunt.com) آقای Brandon Molale که پیش‌تر شاهد حضور وی در نقشی نبستا کوتاه بازی L.A. Noire و فیلم‌هایی مانند The Longest Yard و Dodgeball بودیم.به گفته آقای مولال (Molale) وی بر‌‌ روی ضبط حرکات شخصیت های بازی(Motion Capture) و در لیست استودیوی Volition و در کنار Zach Lowery به عنوان مسئول اجرایی حضور داشته و فعالیت میکند.پیش‌تر شخصی به نام Zach Lowery بر روی آثاری چون Saints Row: The Third , IV فعالیت میکرد اما وی هم اکنون در استودیوی جدید کلیف بلیزینسکی یعنی Boss Key به عنوان انیماتور ارشد مشغول به کار است.

و در آخر بازی نامبرده باری دیگر در رزومه کاری یک انیماتو به نام John Velazquez که به گفته خود او،بر روی design, animation, و VFX studio Frame Machine بازی Agents of Mayhem کار میکند، دیده شده است.همچنین میتوانید سوابق کاری وی را در این لینک مشاهده کنید.

تیم گیم‌اسپات (GameSpot) با شرکت Volition و Deep Silver ارتباط برقرار کرده و بزودی با دریافت پاسخی مناسب از سوی شرکت‌های مذکور شما را در جریان آخرین اطلاعات درباره این اثر خواهیم گذاشت.

آخرین اخبار از استودیوی وولیشن مربوط به بازی کنسل شده آنها برای PSP یعنی Saints Row Undercover میباشد.البته بسته الحاقی بازی Saints Row: Gat Out of Hell نیز پیش‌تر در سال ۲۰۱۵ توسط توسعه دهنده منتشر شده بود.

پیش‌تر خواندید که احتمال معرفی نسخه ۵م بازی Saints Row در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیک (E3 2016) سال جاری وجود دارد.در صورت به وقوع پیوست این خبر استودیوی Volition با دستی پر به استقبال E3 2016 خواهد رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید