بسته آموزشی رایگان +Storage برای یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه منتشر شد - تکفارس 
بسته آموزشی رایگان +Storage برای یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه منتشر شد - تکفارس 

بسته آموزشی رایگان +Storage برای یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه منتشر شد

اخبار رسمی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 15:33
بسته آموزشی رایگان +Storage برای یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه منتشر شد - تکفارس 

با توجه به نیازهای روزافزون در زمینه فناوری اطلاعات، مجموعه آموزشی رایگان +CompTIA Storage برای علاقه‌مندان به یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه آماده کرده است. از سرفصل‌های مهم این مجموعه آموزشی می‌توان به حفاظت از داده‌ها، اتصال، مدیریت حافظه و عملکرد ذخیره‌سازی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رایانش داده ابری پردیس، با توجه به نیازهای رو به گسترش در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین نیاز به ذخیره‌سازی در محلی امن و دسترسی سریع به اطلاعات، نقش دستگاه‌های ذخیره سازی به نحو چشمگیری پررنگ شده است.
با در نظر گرفتن نیازهای فوق این شرکت، مجموعه آموزشی +CompTIA Storage را برای علاقه‌مندان به یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه فراهم کرده است.
علیرضا غفاری، مدیرعامل شرکت داده رایانش ابری پردیس در رابطه با این مجموعه آموزشی گفت: «مجموعه آموزشی کامپتیا دربرگیرنده مباحث پایه در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات بوده و علاقه‌مندان به کسب آگاهی، دانش و مهارت در این زمینه‌ها می توانند از سرفصل‌های +CompTIA Storage بهره مند شوند.»
وی افزود: «گذراندن هر یک از دوره‌های تخصصی و ویژه کامپتیا مسیر را جهت یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی شبکه هموارتر می‌سازد. این مجموعه آموزشی توسط شرکت کامپتیا تهیه شده و به زبان انگلیسی بوده و به علت علاقه‌مندی کارشناسان کامپیوتر به این حوزه به‌زودی نسخه فارسی آن توسط شرکت داده رایانش ابری پردیس دوبله و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.»

سرفصل های مهم آموزشی +CompTIA Storage به این شرح است:

– ویژگی های دیسک چیست؟
– آشنایی با انواع شبکه ها
– شناخت مفاهیم SATA ،SCSI و SAS
– معرفی Fiber Channel
– آشنایی با LUNs
– شناخت (Solid State Drives (SSDs
– NFS و CIFS
– مقایسه DAS ،NAS ،SAN

علاقه‌مندان برای دریافت این بسته آموزشی اینجا را کلیک کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.pardisco.ir مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.