برنامه های اندرویدی در صورت نیاز، به صورت خودکار اجرا خواهند شد - تکفارس 
برنامه های اندرویدی در صورت نیاز، به صورت خودکار اجرا خواهند شد - تکفارس 

برنامه های اندرویدی در صورت نیاز، به صورت خودکار اجرا خواهند شد

علی سیف الهی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 20:51
برنامه های اندرویدی در صورت نیاز، به صورت خودکار اجرا خواهند شد - تکفارس 

این مستطیل شیشه و پلاستیکی که در جیب شما قرار دارد، احتمالا گوشی هوشمند خوانده می شود، اما گوگل امیدوار است بتواند کاری کند که برنامه ها روی گوشی های هوشمند، هوشمندانه تر کار کنند. با تکفارس همراه باشید.

سنتی های Mountain View امیدوارند با اجازه ی دسترسی شما بتوانند به این مهم دست پیدا کنند. آن ها می خواهند به اطلاعاتی نظیر زمان، مکانی که شما هستید، کاری که شما در حال انجام دادن آن هستید، آب و هوای جایی که شما هستید، دست پیدا کنند. به تازگی پستی در وبلاگ توسعه دهندگان گوگل منتشر شده که می گوید ترکیب اطلاعاتی که در بالا ذکر شد، به برنامه ها اجازه می دهد که بهترین کار ها را پیشنهاد دهند.

این بدین خاطر است که چارچوب چدید گوگل این کار را انجام خواهد داد و می توان از این قابلیت استفاده کرد تا برنامه هایی را که حتی باز نیستند را پینگ کنید. بنابراین، اسپاتیفای زمانی که شما قصد دارید به پیاده روی بروید، موزیک های مناسبی را انتخاب کرده و به شما پیشنهاد می دهد. دیگر برنامه ها نیز در شرایط مناسب خود، پیشنهاد هایی را به شما خواهند داد.

در یک مقاله ی دیگر، نویسندگان سایت TechCrunch نوشته ایند که این قابلیت می تواند دوربین گوشی شما را روشن کند تا زمانی که بیرون هستید، بتوانید از مناظر دیدنی، بدون تاخییر عکس بگیرید. علاوه بر این ها، به عنوان مثال اطلاعات آب و هوا می تواند درون یک عکس نوشته شود تا شما بتوانید با جستجوی گوگل فوتوس، تصویر مورد نظر خود را پیدا کرده و از وضع آب و هوای محل عکس با خبر شوید. توسعه دهندگان می توانند زودتر از بقیه برای دسترسی به API های این برنامه ثبتنام کرده و به برنامه دست پیدا کنند. اما زمان دسترسی کاربران به این قابلیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

منبع : Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.