تنها ۵۰% از مراحل ساخت Gran Turismo Sport طی شده است - تکفارس 
تنها ۵۰% از مراحل ساخت Gran Turismo Sport طی شده است - تکفارس 

تنها ۵۰% از مراحل ساخت Gran Turismo Sport طی شده است

پژمان دستوریان
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 22:38
تنها ۵۰% از مراحل ساخت Gran Turismo Sport طی شده است - تکفارس 

دیگر همه با شاهکار سبک اتوموبیل رانی شرکت سونی و کنسول PlayStation یعنی Gran Turismo آشنا هستیم.جدید ترین نسخه از سری بازی Gran Turismo با پسوند Sport اواخر سال گذشته معرفی شده و تا کنون تقریبا در سکوت خبری به سر میبرد.در روز های گذشته شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر بسیاری از این عنوان بودیم که طرافت و زیبایی خاصی در آن موج میزد.

وجود ماشین هایی چون Furd Mustang و Ferarry در آن کاملا مشهود بود.با این حال طراحی محیط بنظر کمی اغراق آمیز می آمدند و طبق بررسی ها،از قابلیت فوتو مود در آن استفاده شده بود زیرا که هنوز تا مراحل پایانی ساخت راه بسیاری باقی مانده است.

روز گذشته Gran Turismo Sport رسما (مجددا) توسط سونی پرده برداری شد که تصاویر زیبایی از آن منتشر شد اما ظاهرا هرچه که مشاهده کردید حتی نزدیک به محصول نهایی نخواهد بود.طی یک برنامه پخش زنده به این موضوع اشاره شد که Gran Turismo Sport تنها ۵۰ درصد از مراحل ساخت خود را سپری کرده است.البته این موضوع با توجه به پیشینه اعضای شرکت Polyphony Digital که به طولانی کردن روند ساخت بازی هایشاشان شهرت دارند،انتظار میرود تا در آینده این نزدیک شاهد انتشار آن نباشیم.البته تیم سازنده اسم رسم خوبی برای ساخت کیفیت مناسب و بهبود نقاط ضعف بازی هایش دست و پا کرده و طبق آخرین سخنان گفته شده که:درحال تغییرات و بهبود های عظیمی از این عنوان هستند.

طبق گفته مسئولین،بازی در همین نمایش های منتشر شده با نرخ فریم ثابت ۶۰ ثانیه اجرا میشود که با توجه بع مشاهده تریلر و تصاویر بنظر بسیار با ثبات و خوش نما میباشد.

همچنین ذکر شده که این بازی دارای چالش های بسیار دشوار و رقابت طلبانه ای میباشد.

GT Sport در تاریخ November 15 برای Japan, Asia and North America،در تاریخ November 16 برای اروپا و در تاریخ November 18 برای بریتانیا عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.