کارت گرافیک GTX 1080 ایسوس : غولی شکست ناپذیر - تکفارس 
کارت گرافیک GTX 1080 ایسوس : غولی شکست ناپذیر - تکفارس 

کارت گرافیک GTX 1080 ایسوس : غولی شکست ناپذیر

علی سیف الهی
۹ خرداد ۱۳۹۵ - 20:30
کارت گرافیک GTX 1080 ایسوس : غولی شکست ناپذیر - تکفارس 

نسخه ی رسمی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 انویدیا خود بسیار قدرتمند است اما بهتر است رو راست باشیم. شما منتظرید تا شرکت های شخص ثالث نسخه ی مخصوص خود را عرضه کنند. چون در این نسخه ها محدودیت هایی که کارت ساخت خود انویدیا وجود دارد، وجود ندارد و کارت به بهترین شکل فعالیت می کند. ما نیز باید بگوییم که صبر شما نتیجه داده است . ایسوس از نسخه ی گیمینگ این کارت گرافیک پرده برداری کرده است. کارت گرافیک ROG Strix GeForce GTX 1080 بهترین عملکرد را از این کارت گرافیک بیرون می کشد. سرعت پایه ی این کارت ۱.۷۶ گیگاهرتز است که در حالت توربو به ۱.۹ گیگاهرتز می رسد، که در مقایسه به مدل مرجع با سرعت کلاک پایه ۱.۶ گیگاهرتزی دارای قدرت بیشتری است. در نسخه ی اورکلاک شده ی این کارت، سرعت کلاک پایه به ۱.۷۸ گیگاهرتز در حالت عادی و ۱.۹۴ گیگاهرتز در حالت توربو می رسد.

این کارت فقط سرعت خام را افزایش نداده است. شما می توانید نورافشانی کارت را شخصی سازی نمایید و به آن ها الگو و تغییر رنگ دهید. و البته می توانید رنگ ها را با ریتم موزیکتان تغییر دهید که بسیار جالب از آب در می آید. فن های جدید ایسوس این قول را به شما می دهند که کارت شما را ۳۰ درصد خنک تر از دمای کارت مرجع نگه دارند و سه برابر صدای کمتری تولید کنند.

بهترین بخش ماجرا قیمت کارت است. در حالی که مدل مرجع ۶۹۹ دلار قیمت دارد، کارت استاندارد ایین نسخه دارای قیمتی برابر ۶۲۰ دلار و نسخه ی اورکلاک شده دارای قیمتی برابر ۶۴۰ دلار است. شما با این اختلاف قیمت می توانید نسخه ی اورجینال یک بازی را تهیه نمایید. شما باری تهیه ی این این کارت باید تا ۴ام ژوئن صبر کنید، اما این صبر ارزشش را دارد و شما می توانید یک سیستم گیمینگ با این کارت بسازید و سال ها از آن استفاده نمایید.

منبع : Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.