سفارش غذا در رستوران‌های تهران با ۸۰ درصد تخفیف - تکفارس 
سفارش غذا در رستوران‌های تهران با ۸۰ درصد تخفیف - تکفارس 

سفارش غذا در رستوران‌های تهران با ۸۰ درصد تخفیف

اخبار رسمی
۹ خرداد ۱۳۹۵ - 12:14
سفارش غذا در رستوران‌های تهران با ۸۰ درصد تخفیف - تکفارس 

به مدت محدود با ۸۰ درصد تخفیف هر نوع غذایی که دلخواهتان است را از رستوران های معتبر تهران تحویل بگیرید.

به گزارش روابط عمومی ریحون، سورپرایز ۸۰ درصدی سایت سفارش اینترنتی ریحون، با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از خدمات اینترنتی و به طور اخص سایت‌های سفارش آنلاین غذا، از ابتدای هفته جاری آغاز شده است. که با تحقق این مهم در کنار سهولت دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز در زمان و هزینه آنها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

این طرح به طور کلی تمامی شهر تهران را در بر می‌گیرد و منو غذای رستوران‌ها طیف وسیعی از غذاهای ایرانی و خارجی را شامل می‌شود.

روش کار هم به این صورت است که با مراجعه به سایت ریحون به آدرس www.reyhoon.com، می‌توانید رستوران نزدیک به محل اقامت خود را انتخاب کرده و غذای مورد نظر را سفارش دهید.

بر اساس این گزارش به دلیل حجم بالای سفارش‌ها در این طرح تخفیف، این طرح در طول روز(ساعات سفارش گیری رستوران‌ها) به صورت دوره‌ای در سایت ارائه می‌شود .

نکته قابل تامل در این خریدهای اینترنتی این است که بابت هر سفارش آنلاین از سوی مشتریان به رستوران‌های مختلف، مبلغ ۱۰۰۰ ریال بابت هر سفارش ثبت شده به بنیادها و نهادهای حامی کودکان واریز می‌شود؛ به این ترتیب هر یک از کاربران در کنار مجموعه ریحون به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل می‌کنند.

گفتنی است سایت سفارش اینترنتی غذای ریحون برای سفارش غذا در محل کار و یا منزل از طریق اینترنت و با منوی رستوران‌های معتبر تهران راه اندازی شده است. در این سایت، خدمات یک مجتمع ‌غذایی(فودکورت) ارائه می‌شود؛ یعنی مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های هر منطقه کنار هم قرار گرفته است و شما براساس سلیقه و محل زندگیتان می‌توانید از بین این رستوران‌ها انتخاب کنید. سایت ریحون شعبه‌ی مجازی رستوران‌های معتبر تهران است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.