ZTE اقدام به راه اندازی ۲۳ خورده فروشی برای عرضه Axon 7 کرد - تکفارس 
ZTE اقدام به راه اندازی ۲۳ خورده فروشی برای عرضه Axon 7 کرد - تکفارس 

ZTE اقدام به راه اندازی ۲۳ خورده فروشی برای عرضه Axon 7 کرد

پژمان دستوریان
۹ خرداد ۱۳۹۵ - 15:08
ZTE اقدام به راه اندازی ۲۳ خورده فروشی برای عرضه Axon 7 کرد - تکفارس 

به گزارش تکفارس به نقل از Bloomberg شرکت ZTE برای دسترسی راحت تر و فروش بهتر گوشی های خود اقدام به راه اندازی ۲۳ فروشگاه در چین و اروپا کرد.با تکفارس همراه باشید.

مکان این فروشگاه ها،در برخی شهرهای چین،کشور های آلمان،روسیه و مکزیک میباشد.این شرکت موبایل ساز که در رتبه بندی جهانی در جایگاه ششم بهترین عرضه کننده گوشی های هوشمند قرار دارد،در سه ماهه گذشته سعی داشته تا فروش گوشی های خود از سال ۲۰۱۵ با فروش ۵۳ میلیون دلاری تا سال ۲۰۱۷ به ۷۰ میلیون افزایش دهد.

این مدل خرده فروشی های تکنولوژی نخستین بار در سال ۲۰۰۱ توسط Apple صورت گرفت که برای بهبود فروش محصولات خود اقدام به تاسیس چند مغازه در شهر های بزرگ دنیا کرد.

با استفاده از یک فروشگاه بوتیک طراحی و معماری های سفارشی و طراحی انتخاب، شرکت های فن آوری می توانید تجربه در فروشگاه به یک مقصد توریستی به نوبه خود، به عنوان یک ابزار بازاریابی آن را به عنوان یک علامت در چشم انداز شهری یک شهرستان بهره ببرند.
جدیدترین پرچمدار شرکت ZTE یعنی Axon 7 هفته گذشته معرفی شد و اواخر ماه آینده در ایالات متحده عرضه خواهد شد.
حتی با توجه به مشخصات قوی و سنسور های highest-end از Qualcomm و ۶GB of RAM و صفحه نمایش HD AMOLED شرکت اعلام داشت که قیمت نهایی میبایست ۵۰۰دلار باشد.
ZTE برنامه ای برای بازکردن خرده فروشی ای در آمریکا ندارد اما Axon 7 بهترین پاسخ به Apple’s iPhone 6S , Samsung’s Galaxy S7 خواهد بود.
پیشتر در تکفارس درباره معرفی نسل جدید پرچم دار های Axon 7 از شرکت ZTE را به اطلاعتان رساندیم

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.