با ابزار واقعیت مجازی والو، دنیای واقعیت مجازی خود را بسازید - تکفارس 
با ابزار واقعیت مجازی والو، دنیای واقعیت مجازی خود را بسازید - تکفارس 

با ابزار واقعیت مجازی والو، دنیای واقعیت مجازی خود را بسازید

علی سیف الهی
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 15:05
با ابزار واقعیت مجازی والو، دنیای واقعیت مجازی خود را بسازید - تکفارس 

باری اینکه سازندگان دنیای واقعیت مجازی را تشویق نماید، شرکت والو یک ست رایگان از نرم افزار ساخت  واقعیت مجازی که Destination نام دارد را منتشر می کند. با تکفارس همراه باشید.

این ست شامل همان ابزار های موتور بازی سازی Source 2 هستند که والو درون سازمان خود از آن استفاده می کند و نقشه هایی نیز به عنوان مثال درون خود دارند تا به سازندگان یاد دهد که چگونه از آن استفاده نمایند.

والو نوشته است که: “سازندگان محتوا قادر خواهند بود تا از موتور بازی سازی Source 2، همان موتوری که والا از آن برای ساخت بازی های خود استفاده می کند، استفاده کند تا با استفاده از ورک شاپ Destinations بتوانند دنیای خود را بسازند و با جامعه ی واقعیت مجازی به اشتراک بگزارند”. در هنگام شروع عرضه، این جعبه ابزار با صحنه هایی مثالی که توسط photogrammetry -پردازش دوباره سازی سه بعدی فضایی از روی تصاویر_ ایجاد شده، عرضه خواهند شد.

محتواهای ساخته شده توسط این پلتفرم، در تمامی هدست هایی که توسط پتلفرم اختصاصی والو، به نام OpenVR، مانند اچ تی سی وایو یا آکولوس ریفت، پشتیبانی می شوند، قابل نمایش خواهند بود. و برای کنترل ورودی نیز، Destination Viever با ابزار های دنبال کننده ی حرکت یا کنترلر های آنالوگ سازگار است. برنامه ی Destination Workshop هم اکنون در نسخه ی بتا از طریق دسترسی سریع استیم در دسترس است.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.