سیایوژن ۱۳.۱ ابزار های مایکروسافت را به گوشی وان پلاس وان اضافه کرده است - تکفارس 
سیایوژن ۱۳.۱ ابزار های مایکروسافت را به گوشی وان پلاس وان اضافه کرده است - تکفارس 

سیایوژن ۱۳.۱ ابزار های مایکروسافت را به گوشی وان پلاس وان اضافه کرده است

علی سیف الهی
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 22:38
سیایوژن ۱۳.۱ ابزار های مایکروسافت را به گوشی وان پلاس وان اضافه کرده است - تکفارس 

شما آپدیت جدید و مهمی را بر روی گوشی وان پلاس وان خود دریافت خواهید نمود، البته اگر تا به حال آن را نصب نکرده باشید، و آن نسخه ی ۱۳.۱ سیستم عامل سیاوژن است. با تکفارس همراه باشید.

آخرین نسخه ی این سیستم عامل MOD Ready می باشد که بدین معنی است که شرکت سازنده ی گوشی می تواند بخش هایی از این سیستم عامل پایه اندرویدی را که قبلا نمی توانستند دست کاری کنند.  در واقع نسخه ی ۱۳.۱ با مد هایی که سیاژون در ماه فوریه معرفی کرده بود عرضه می شود، و شامل ابزار های مایکروسافت در بخش های مختلف نرم افزاری می شود. به عنوان مثالریال شما می توانید مستقیما از طریق برنامه ی شماره گیر گوشی تماس های اسکایپی برقرار کنید و یا در داخل برنامه های ایمیل و اپلیکیشن های گوشی از طریق وان نوت یاداشت برداری کنید.

دارندگان این گوشی در یالات متحده می توانند از برنامه ی مخصوص گوشی وان پلاس وان کورتانا استفاده کنند و با دستور صوتی عکس سلفی بگیرند. این ابزار حتی می تواند یادآوری های شما را تنظیم کند و با دستورات شما و بدون باز کردن گوشی به برنامه ریزی شما دسترسی پیدا کند. مایکروسافت این شانس را به گوشی های وان پلاس وان داده است تا بتوانند از تکنولوژی هایپرلپس این شرکت استفاده کنند. این تکنولوژی به برنامه های دوربین اجازه می دهد تا فیلم های تایم لپس پایداری را ضبط نمایند.

تنها مد های غیر مایکروسافتی که در این نسخه ارائه شده است، قابلیت نمایش توئیت های مهم در صفحه ی قفل گوشی است. البته شما نباید نگران این باشید که مردم بتوانند این توئیت ها را در گوشی شما مشاهده کنند. شما باید هر دو قابلیت توئیتر و کورتانا را از منوی تنظیمات فعال کنید. اگر شما یکی از دارندگان این گوشی هستید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.