ساعت موتو۳۶۰ متاسفانه اندروید ویر ۲ را دریافت نخواهد کرد - تکفارس 
ساعت موتو۳۶۰ متاسفانه اندروید ویر ۲ را دریافت نخواهد کرد - تکفارس 

ساعت موتو۳۶۰ متاسفانه اندروید ویر ۲ را دریافت نخواهد کرد

علی سیف الهی
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 14:45
ساعت موتو۳۶۰ متاسفانه اندروید ویر ۲ را دریافت نخواهد کرد - تکفارس 

اندروید ویر دارد دو ساله می شود اما اگر شما یکی از اولین نمونه های این پلتفرم را داشته باشید امسال می تواند سالگرد خوبی نباشد. با تکفارس همراه باشید.

مشابه هشدار هایی که ال جی درباره ی ساعت هوشمند جی واچ خود اعلام کرده بود، موتورولا نیز به تازگی اعلام کرده است که ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ این شرکت اندروید ویر ۲ را زمانی که پائیز امسال عرضه خواهد شد، دریافت نخواهد کرد. بله شما اگر کیبورد روی صفحه و یا ویجت های ظاهر ساعت ساخته ی اشخاص ثالث را می خواهید، مجبور هستید تا یک ساعت جدید تهیه کنید. هنوز معلوم نیست که چه بلایی بر سر دیگر ساعت های هوشمند شرکت های دیگر که سیستم عامل اندروید ویر دارند، خواهد آمد، مانند ساعت گیر لایو سامسونگ یا زن واچ ایسوس. اما به احتمال قوی این دو نیز به سرنوشت ساعت های قبلی دچار خواهند شد.

قطع پشتیبانی هایی شبیه این زیاد شوکه کننده نیستند. گوگل آپدیت های اساسی منظم سیستم عامل برای گوشی های نکسوس خود را بعد دو سال خاتمه می دهد  کنترل سخت تر این شرکت بر روی آپدیت های اندروید ویر این احتمال را به وجود می آورد که برنامه ی مشابهی برای این سیستم عامل اجرا خواهد شد. اینجای قضیه ناراحت کننده و تاسف آور است که شما پی می برید که دستگاه های جدید نیز سخت افزاری مشابه قدیمی ها دارند. و هر چند این حس ها به ما گوش زد می کنند که ساعت های هوشمند مانند همتایان مکانیکی خود عمر نخواهند کرد و اگر شما می خواهید همیشه به روز باشید باید هر دوسال یک بار دستبند خود را عوض نمایید چون فعلا تنها راه چاره همین است.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید