قیمت اپل واچ ۲ ممکن است به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش پیشرفته افزایش یابد - تکفارس 
قیمت اپل واچ ۲ ممکن است به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش پیشرفته افزایش یابد - تکفارس 

قیمت اپل واچ ۲ ممکن است به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش پیشرفته افزایش یابد

علی سیف الهی
۵ تیر ۱۳۹۵ - 22:03
قیمت اپل واچ ۲ ممکن است به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش پیشرفته افزایش یابد - تکفارس 

اپل واچ به عنوان یکی از جدیدترین سردمداران کمپانی Apple به حساب می آید که در ماه و سال های اخیر رقابت بر سر این گچت پوشیدنی (ساعت های هوشمند)بین کمپانی های محبوب بسیار شدید شده است اما ظاهرا ممکن است قیمت اپل واچ ۲ به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش پیشرفته افزایش یابد.با تکفارس همراه باشید.

بنا به گزارش هایی که DigiTimes منتشر کرده، در سال ۲۰۱۷ اپل به جای استفاده از صفحه نمایش های OLED، از صفحه نمایش های میکروLED استفاده خواهد کرد.

هر چند که اعتبار این گزارش زیاد مورد تائید نیست، اما تکیه گاه این سخنان تصاحب شرکت LuxVue که یک شرکت فعال در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی میکروLED می باشد، توسط اپل در سال ۲۰۱۴ است.

چه چیزی در صفحه نمایش وجود دارد؟

در مقایسه با پنل LCD صفحه نمایش آیفون ها، نمایشگر های OLED که در اپل واچ استفاده گردیده اند، کنتراست شفافی هستند، نرخ تازگی بالاتری دارند، مصرف انرژی پایین تری دارند و دارای اندازه ی نازک تری هستند که آن ها را برای ابزار های الکترونیکی کوچک، به محصولی کارآمد تبدیل می کند.

نمایشگر های میکروLED، هرچند که هنوز به صورت صنعتی به تولید انبوه نرسیده اند، یک پله بالاتر از نمایشگر های OLED قرار دارند. به همین دلیل روشنایی صفحه ی بهتری دارند و از لحاظ مصرف انرژی بهینه هستند.

هر چند ساخت نمایشگر های میکرو LED ارزان از آب در نمی آید، و این سخن بدین معنی است که تغییر از OLED به این صفحه نمایش ها می تواند قیمت اپل واچ ۲ را افزایش دهد ولی در عوض مصرف انرژی آ را بهینه تر نماید.

این شایعه که توسط دیجی تایمز منتشر شده، در برابر دیگر شایعاتی که برای شرکت اپل منتشر می شود، در پله های پایین تری قرار می گیرد. به شخصه اگر اپل راهی که PS Vita در پیش گرفت را در پیش بگیردف ناراحت نخواهم شد. این شرکت می تواند یک مدل ارزان تر و دارای کیفیت کمتر از اپل واچ ۲ را به همراه پنل نمایشگر OLED عرضه کند.

نظر شما در مورد افزایش قیمت اپل واچ ۲ چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.